Servis IT technologií

V případě, že zákazník má se svým zařízením problém, může se na nás obrátit se žádostí o pomoc. Někdy stačí jen technická rada na dálku a problém se odstraní. Pokud je u něho v dané chvíli funkční síťové připojení k internetu, snažíme se velice efektivně provést kontrolu jeho zařízení na dálku prostřednictvím moderní technologie TeamViewer. Pokud tomu tak není a problém je složitější, dohodne se termín a věc se řeší na místě.

 Pro pomoc na dálku  pomocí technologie TeamViewer klikněte na logo TeamViewer níže, spusťte stažený soubor a nahlaste mi telefonicky či jiným dohodnutým způsobem ID a PASSWORD, které program vypíše.

TeamViewer

Po prohlídce zařízení a zjištění rozsahu závady je zákazník informován o navrženém postupu. V odůvodněných případech lze i zapůjčit počítač na dobu, kdy je zákazníkův stroj u nás opravován.

Opravujeme závady hardwarové, ale i poškozený software apod.
V případě zjištění neopravitelné hardwarové závady, je možné zákazníkovi po dohodě dodat (postavit) nové zařízení. Obdobně se řeší i upgrady zařízení, kdy již staré zařízení nepostačuje nárokům na něj kladeným.

Mezi běžně řešené potíže patří reinstalace poškozených operačních systémů nebo uživatelských programů. Rovněž se provádí odvirování systémů a zálohování dat. V případě, že je zjištěno, že zákazník používá nekvalitní antivirový systém nebo nepoužívá žádný, navrhneme mu a po dohodě mu naistalujeme vhodný program z kolekce profesionálních systémů ESET SOFTWARE.

Při reinstalacích instalujeme výhradně  zákazníkem legálně vlastněnou verzi operačního systému !