autor a zakladatel stránek je Vilém Mitlöhner - aktuální administrace Petr.116

Tento Blog již není udržován, doporučujeme jeho modernějšího nástupce. Klikněte ZDE

Komentáře

Zobrazit vše (480)
Zobrazit starší komentáře

301 Petr.116 Petr.116 | 12. října 2012 v 23:05

Libor[299]:
Já su z Moravy. A babička v Zábřehu na Moravě říkala: "... kdo se bojí, sere v síni ..."
Vysvětlivky : měla krásnou fotogenickou kadibudku na náspu před chalupou - muselo se jít ven. Pod stříškou, ale ven ...
Úžasná žena :-)

302 audiotechnika-libor audiotechnika-libor | Web | 12. října 2012 v 23:08

[301]: To sice jo, ale kdo se nebojí, může dostat přes držku :D (nebo BAN na staré stroje) :D

303 Westfan Westfan | 12. října 2012 v 23:13

Vilda [295]: Jasně, že tyhle dva starouše bych dal určitě do kabiny, na Supraphon mám dokonce i původní látkový obal. Vůbec tyhle obaly jsou výborná věc, dávaly se k Sonetům a měla je i řada B4, prostě tenkrát ty přístroje byly brané jako hodnotná věc, která měla vydržet léta a ne jako ty dnešní šunty, které týden po skončení záruční doby aktivují ve svých útrobách zamontované kurvítko a můžeš si jít koupit nový. :-D  ;-)
Čili suma sumárum: krom výše zmíněných přístrojů beru také tu zajímavou průmyslovou B43, a do tašky přihodím kazetovou B60 a přenosný cívkový Blues.
Tu B100A Vildo klidně vezmi, já jsem ještě uvažoval, že bych vzal B56, předpokládám, že někdo vezme i zesík a repro, rád bych předvedl, že zde neoblíbená řada B5 ve stereu hraje moc pěkně, ale po přečtení posledních článků se bojím, aby mě Libor a Petr.116 nezlynčovali, co to tahám za odporný ohavný hnus. Takže to ještě pečlivě uvážím... :-!  :-!

Petr.116 [297]: Hoši, opravdu to už trochu s tím škádlením přeháníte, mě se ta Vildova B73 moc líbí, obdivuju, jak si Vilda upravil tu skříňku na přenášení a montáž tvrzených hlav a zdvojených brzd rozhodně nepovažuju za nějaké mršení, ale spíš kvalitativní posun vpřed a ty polské budíky, na rozdíl od těch tuzemských lemroidů jsou také přínos k lepšímu. :-)
A pokud si dobře vzpomínám, tak s jejich montáží a následným zapojováním pomáhal Vildovi radami sám Baleno. :-D

304 Petr.116 Petr.116 | 12. října 2012 v 23:37

Westfan[303]:
Jasně, už dost - nehledě na to, že mně se třeba ty budíky líbily taky. To byla jen sranda. Vilda mne zná. A neboj se, nikdo nikoho lynčovat nechce a nebude. Já jsem se jen nechal trošku vyprovokovat ke srandičkám ... to já vím, že Vilda se snaží a má to pěkné.
Klidně přivez, co budeš chtít, hlavně sebe - moc se těším, že dáme mj. řeč o GZ v Loděnici (mají můj obdiv, že tu fabriku udrželi a teď jsou hvězdy ve světě).

Libor[302]:
Však já vím :-)

305 balenoGLX balenoGLX | 13. října 2012 v 1:14

Tak smozřejmě já můžu nejmíň kecat o originalitě, že jo, když mám B73 totálně překopanou. :-D Ale zdvojené brzdy nebo tvrzené hlavy rozhodně nejsou mršením. Jediný, co Vildovi vytýkám jsou opravy metodou "pokus-omyl", které já jako profesionální servisák a amatérský konstruktér moc neznávám. :-)

Vilda: Naštěstí zuby jsou něco, s čím nemám absolutně problém. Doteď nemám jedinou plombu a a co se kazů týče...tak jen velmi drobné mezizubní mikrokazy, které se neopravují, páč obvykle sami do roku zdechnou (v mým případě).

306 Petr.116 Petr.116 | 13. října 2012 v 1:23

balenoGLX[305]:
a už je Ti líp ?

307 cliff cliff | 13. října 2012 v 10:16

ked tu spomínate tú B100, tá čo som renovoval teraz, je z prvých sérii ( kovové gombíky korekcí) a má tiež dymové plexi.

308 balenoGLX balenoGLX | 13. října 2012 v 18:20

[306]:Petře já se necítím špatně, jen ten kašel mně ještě pořád drží...koupil jsem si ještě kapky proti kašli a snad to už povolí.

309 Westfan Westfan | 14. října 2012 v 8:37

Cliff [307]: To je zajímavé, já mám zase B100 a ta má mléčné plexi, také se to moc často nevidí. Vyfotím to a vezmu na sraz. :-)

Petr.116 [304]: Jasně,o GZ určitě hodíme řeč, jestli s sebou někdo vezme projektor, můžeme si promítnout dokument na DVD o naší firmě, které jsme loni dostali coby zaměstnanci k 60. výročí.:-)

310 audiotechnika-libor audiotechnika-libor | Web | 14. října 2012 v 9:54

ALL ke srazu:

Mám tu nějaké věci, co budu prodávat, tak je napřed nabídnu zde, kdybyste někdo chtěl, vezmu to na sraz:

Reprobedny TESLA ARS9104 - černé regálovky, je to ta verze s plnou výhybkou, hrající pěkně, viz: http://audiotechnika.rajce.idnes.cz/ARS9104/ cena 500,-

Mgf SONY TC45, hraje, přetáčí, špatně nahrává, nějaká drobná údržba by prospěla, viz: http://audiotechnika.blog.cz/1209/sony-tc-540-solid-state cena 1200,-

Autozesilovač VOODOO velký kus hliníku, po opravě (ne mojí), funkční (nezkoušel jsem plný výkon, nemám na to zdroj) viz: http://audiotechnika.rajce.idnes.cz/AUTOZES_VOODOO/ za symbolické 300,-

Kdybyste někdo něco chtěli, dejte vědět, přibalím.

PS: Na Petra a Balena myslím :-)

311 audiotechnika-libor audiotechnika-libor | Web | 14. října 2012 v 9:55

[310]: Sony TC540 a ne 45... a to jsem to po sobě četl :-!  :-?

312 cliff cliff | 14. října 2012 v 14:01

[309]: o takej verzii som ani nevedel.

VŠETKÝM : škoda že nejdem aj ja na tento Vás zraz, hned by som totiž vzal môj nový magnetofón - TESLA Sonet Duo :-) je v peknom stave, akurát je roztrhnutý remienok k pravému unášaču a zrejme nejde anódové napätie :-( a dupe zotrvačník,čo ma hnevá najviac..teším sa až ho zprevádzkujem :-)

313 Vilda Vilda | E-mail | 14. října 2012 v 14:52

Westfan [303]:
Ale jo, vezmi tu B56, alespoň tam s mojí B100 bude nějaké malé zastoupení z řady B5. On i ten prototyp má v sobě pár "bé-pětkových" prvků :-) Takže to zase tak špatná koncepce nemohla být. 8-) Když by bylo místo navíc. Možná bych vzal i B90, ale to už opravdu jen podle chuti. Byl to můj první kotoučák. :-D

314 audiotechnika-libor audiotechnika-libor | Web | 14. října 2012 v 14:58

[313]: Hlavně vemte kluci ten prototyp, mgk10 a mf2. Bépětky a stovky  a devadesátky tahat nemusíte, na tom nic nenahledíme, těch se všude válí mraky :-)

315 Vilda Vilda | E-mail | Web | 14. října 2012 v 15:03

Petr.116 [304]:
;-) Jinač, hlásím, že zdravotní stav je již dobrý, takže počtám, že moji návštěvu srazu snad nic neohrozí. Přes týden se ještě zastavím v garážích, abych pro jistotu dobil baterii, zkontroloval pneumatiky a pořídil dálniční známku. aposled jsem s Estellou jel tak 2 nebo 3 neděle zpět.

baleonoGLX [305]:
To mohu závidět. Já mám opravované přední zuby, a pak asi 4 stoličky, jinak je to vše v pohodě

316 Vilda Vilda | E-mail | Web | 14. října 2012 v 15:07

audiotechnika-libor [314]:
Prototyp bude ;-) Já ho teď ještě před srazem projedu, ať vím, jak na tom je. Mám jej výhradně jen jako dekoraci a 100% stání mu taky nebude dělat dobře.
Což mě připomenulo, že už ani nevím, kdy jsem šáhl naposled na B57 a B43 - tu mám po repasi. Pokud Vašek vezme tu svoji upravenou, vzal bych já svoji. Hraje opravdu hezky a může se porovnat rozdíl mezi sérií a tou, jež nebyla určena veřejnosti.

317 Vilda Vilda | E-mail | Web | 14. října 2012 v 15:27

VŠEM:
Měl bych ještě malou prosbu. Neměl by někdo k prodeji alespoň tak 2 - 3 otočné potenciomery na regulaci výšek, či basů na B73? :-|

318 Petr.116 Petr.116 | 14. října 2012 v 15:53

Libor[310]:

Ty ARS 9104 mi vezmi - beru je :-)

319 audiotechnika-libor audiotechnika-libor | Web | 14. října 2012 v 15:54

[318]:  OK

320 audiotechnika-libor audiotechnika-libor | Web | 14. října 2012 v 15:59

[313]: Vilda: "On i ten prototyp má v sobě pár "bé-pětkových" prvků Takže to zase tak špatná koncepce nemohla být."

No, jestli právě proto nezůstalo jen u toho prototypu :D

321 Westfan Westfan | 14. října 2012 v 16:00

Cliff [312]: Já jsem o téhle verzi taky před tím nevěděl, poprvé jsem ji uviděl, až když jsem ho koupil. Je docela zajímavé, že je k němu návod k obsluze od té první verze B100 s hliníkovými knoflíky, jako máš ty, ale dodatečně dopsáno je v něm to "A" za typovým označením. Později už k B100A byl vydán nový návod a tam je zase zmíněna dokonce i verze "B". O_O
Jinak Ti gratuluji k získání Sonetu Duo, to je už dnes legenda a nadmíru podařený přístroj, o jeho kvalitách ostatně nejlíp svědčí i to, že se jich dodnes dochovalo poměrně velké množství a mnohdy ve velmi dobrém a funkčním stavu. :-)  ;-)

Vilda [313]: Jasně, ta průmyslová B43 je moc zajímavá, porovnáme to se sériovkou a tu tvou B100 taky vezmi, rád se na to kouřové plexi podívám, nehledě k tomu, že provoz jim po odstávce určitě prospěje. B56 beru taky, můžu udělat malou přednášku na pětkové téma, jak se o ně zajímám, dozvěděl jsem se pár zajímavostí. 8-)
Rozhodně to taková tragédie nebyla, když vydržela ve výrobě i vedle B73 a B730 jako dostupnější alternativa pro méně náročné uživatele. Ostatně by mě docela zajímalo, dokdy se to vlastně vyrábělo, já mám jednu B101 z roku 1981 a druhou z roku 1983 a ještě v roce 1984 byla prokazatelně k mání v obchodech, usuzuju tak aspoň podle reklamy z časopisu Květy z října toho roku, je tam ve společnosti B730 a kazeťáku Diamant. ;-)
Dost by mě zajímalo, co v tom tvém prototypu z těch pětek vlastně je, rád si rozšířím obzory. :-) Docela mě mrzí, že se nedostal do výroby, vypadá opravdu moc pěkně.
Já bych chtěl zase získat ten prototyp B53, ze kterého se vyklubala později B100, taky byl lepší než sériovka, měl i rychlost 19 a vypínání na konci pásku pomocí fólie jako B57, ale to se mi těžko podaří, viděl jsem jen fotku u člověka, který dělal v Přelouči.
Neboj se, všechno poberem, je výhoda, že v autě pojedeme jen my dva, na zadní sedačky se toho vejde... :-D  :-D

Libor [314]: Jasně, MGK10, MF2 a prototyp bereme na 1000%, to se můžeš spolehnout. :-)  :-)

322 Vilda Vilda | E-mail | Web | 14. října 2012 v 16:02

audiotechnika-libor [320]:
Je tam jen pár drobností z řady B5 v páskové dráze :-) Přítlačná kladka a její upevnění.

323 Westfan Westfan | 14. října 2012 v 16:06

Libor [320]: Koukám, že ty pětky jsou Tvůj nepřítel. :-D  :-)
Ale já se snažím na všem najít něco dobrého, a když ohlédnu od těch citových důvodů, které k nim mám, tak u nich třeba považuju za šikovnou věc, že měly napájení zesilovače už přímo ve vinutí motoru, nebo setrvačník ve dvou ložiskách s možností nastavení výšky tónové hřídele, no a páskovou dráhu taky považuju za zdařilou. :-)  :-)

324 audiotechnika-libor audiotechnika-libor | Web | 14. října 2012 v 16:09

[323]: Westfan: Já ale netvrdím, že řada B5 byly špatné magnetofony nebo poruchové magnetofony. Já jen tvrdím, že každý jiný byl lepší... :-)

325 Vilda Vilda | E-mail | Web | 14. října 2012 v 16:17

Westfan [323]:
Podle mého názoru je právě třeba hrotové uložení přítlačné kladky velice povedené. Ideálně kopíruje tónovou hřídel setrvačníku. Tan nevidím jediný zápor. Též doladění rychlosti řady B5 pomocí dvoudílné řemenice motoru je dobré. Tam je ale problém, že ta řemenice je plastová a praská závit upevňovacího šroubku. Kdyby byla vyrobena z duralu, bylo by to nejlepší řešení na jemné doladění rychlosti posuvu pásku. Ne jako několik řemenic s rozdílným průměrem (B70 - CM160).
Co ale musím řadě B5 opravdu vytknout je moc hranatá plastová kastle, vyjma B57, B588, B100 a B101. B4 řada je také plastová, ale přeci jen oblé tvary vypadají trošu lépe.

326 Petr.116 Petr.116 | 14. října 2012 v 16:26

Vilda[325]:
Šimek a Grosmann by řekli, cituji : "... občan Cuklovka ! neprovokujou orgán ..."

... slíbil jsem, že už nebudu rejpat ... tak už nic :-) Ale neztěžuj mi to ... :-D

327 Westfan Westfan | 14. října 2012 v 16:29

Libore, já vím, taky jsem to myslel jako nadsázku, viz ty smajlíky za větou. ;-)
Rozhodně taky netvrdím, že to byly nějaké skvosty, oproti  předchozím, nebo následujícím typům je v nich dost prasáren, ale nehodnotím je nijak negativně. Prostě to byla méně povedená řada, ale je to zkrátka nedílná součást naší magnetofonové historie a beru je proto jako historické kousky, u mě ještě umocněné osobním vztahem. :-)
To bych spíš mohl třeba nadávat na MF2, sice krásný magnetofon se spoustou funkcí, které Tesla neměla ještě dlouhou dobu po něm, nebo vůbec nikdy, (plně elektrické ovládání i s možností dálkového, reverzní chod, hlasitý příposlech při záznamu, automatické vypínání na konci pásku i při přetáčení pomocí fólie) ale dost poruchový. :-?
No a jak jsem rád, že ho mám, :-P
Je to požitek pro oči i uši, byť třeba oproti Sonetům má horší parametry. ;-)
Jenže to je mi úplně fuk. :-D  :-D

328 Westfan Westfan | 14. října 2012 v 16:48

Vilda [325]:No vidíš, na tu seřiditelnou řemenici jsem zapomněl, taky šikovná věc. :-)
U řady B4 se kvůli dosažení předepsané rychlosti dodávaly taky tři průměry té gumové řemenice na motor. :-)
Co se týče tvarů pětkové řady, tak bych je taky tolik neodsuzoval, to k 70. letům prostě patřilo a když si vedle sebe postavím třeba B42 a B54, tak ta vypadá i na pohled moderněji, vždyť i B400 je hranatá a přitom je to jen původní B4 v modernější skříni. ;-)
Mimochodem B400 se mi líbí moc, opravdu krásný magnetofon. :-)
Ona i B444 Lux ve dřevě a průhledným plexi je velmi elegantní kousek. Zrovna tak i B588 vypadá oproti ostatním pětkám o dost líp. :-D

329 westfan westfan | 14. října 2012 v 16:51

Petr [326]: Tak jestli se budeme na srazu bavit o pětkové řadě, doufám, že na nás nepoužiješ služební pistoli spřátelené ráže, když už jsme u toho občana Cuklovky.
V celní abepedě následuje nyní Pé... :-D  :-D  :-D  :-D  ;-)

330 audiotechnika-libor audiotechnika-libor | Web | 14. října 2012 v 17:38

[325]: To uložení té kladky u B5 považuju spíš za průser. Proč to žádné  jiné magneťáky (sony, uher, akai apod) takhle nemají?

331 Westfan Westfan | 14. října 2012 v 20:20

Libor [330]:Já ani ne, nikdy jsem se u žádné pětky nesetkal s problémem, souvisejícím s tou kladkou. A to, že to jiné magnetofony zvučných značek neměly, neznamená, že by to bylo až tak špatné řešení.

332 Petr.116 Petr.116 | 14. října 2012 v 20:25

ALL:

Pánové, trošku jsem tu teď nebyl, páč neděle neneděle, musel jsem pracovat - tady doma, ale pracovat.

A po opravě HW a následné reinstalaci jednoho počítače zákazníka jsem jako obvykle za účelem otestování vlastností stroje vlezl na YOUTUBE ...

A našel jsem takovýto poklad:
Celý koncert LED ZEPPELIN z roku 1970 z Royal Albert Hall :

http://www.youtube.com/watch?v=edPEBB6VjRQ&feature=related

A nemohl jsem se od toho odtrhnout .... až do konce. Super :-)

333 Vilda Vilda | E-mail | Web | 14. října 2012 v 20:27

audiotechnika-libor [330]:
Proč by to měl být průser? Nikdy jsem s tím neměl problém. Ani jsem se nsetkal s "plaváním" pásku i při špatném stavu kladky.

334 Standoch Standoch | 14. října 2012 v 20:33

Tak když tady kluci píšete co všechno vemete tak já vezmu určitě Tesla Start a přemýšlím,když westfan vezme srdcovku řady B5 tak já bych mohl vzít tu mojí srdcovku co mě přivedla k magičům a to můj spotřebák Unitra ZK 147 A.
Ať je tam zastoupeno i zahraničí :D  :D  :D
Tedy pokud mě s tím Petr nevyhodí z auta :-(  :-x
Ta Unitra má zajímavou mechaniku-všechno je na pružinách a rozborka zborka vyžaduje skoro maturitu :D  :D  :D
Tady se musím pochlubit,že se mi to podařilo zvládnout.

V tomhle bych měl otázku na Libora:

Vím,že jsme se o té Unitře spolu někdy bavili a ty jsi říkal,že doma máš snad 2 tyhle stroje.Snad si říkal,že nefunkční.
Chtěl bych se zeptat jestli by se u tebe nenašel nezničený plexi-kryt?

335 Petr.116 Petr.116 | 14. října 2012 v 20:44

Standoch[334]:
A proč bych Tě s něčím vyhazoval ?

Klucí, já jsem hodnej :-)

Jeden se bojí, abych nepoužil pistoli spřátelené ráže, druhej, že ho vyhodím ...

Nezastřelím, nevyhodím a milovníkům jejich B5ky a odvozeniny kritizovat nebudu - a je to :-P

336 Westfan Westfan | 14. října 2012 v 20:45

Petr [332]: Nádhera! Ještě bych uvítal nějaký kvalitně sejmutý koncert Deep Purple z té doby, mám na DVD koncert z Copenhagenu z roku 1972 a California Jam z roku 1974, ale uvítal bych i koncert první sestavy ještě s Nickem Simperem a Rodem Evansem z let 1968-69, na Youtube jsou jen fragmenty pocházející evidentně z jedné a té samé show, jenže rozkouskované a v různé kvalitě.

337 audiotechnika-libor audiotechnika-libor | Web | 14. října 2012 v 20:50

[333]:  Člověk, který tomu dost rozumí, píše: Mechaniky byly a jsou háklivé například na stav jednosměrných brzd pod unašeči, čistotu přítlačné kladky - je zavěšená příliš daleko a, má-li zatvrdlý povrch zaválcovanými nečistotami, vlastní vahou si způsobuje nerovnoběžnost osy s tónovým hřídelem. Nejedna cívka pásku má proto posunuté stopy a na dobře sežízeném magneťáku je patrný značný přeslech z protiběžné stopy. Výhodu delšího vedení pásku výrobce nevyužil - klidně by se vešly tři hlavy, ale nepočítalo se s tím: ty dvě (a zaváděcí sloupek mezi nimi) jsou umístěné tak, že je nelze posunout, aby se tam třetí hlava vešla. Hlavní bolestí ale byla kulová kyvná ložiska setrvačníku - po výměně řemínku bylo nutné se trefit nosníkem spodního ložiska do téhož místa, aby zůstala zachovaná kolmost tónového hřídele. Přesto, že třmen drží šrouby s kuželovou hlavou, ne vždy to znamená, že se spodní ložisko po montáži vrátí do přesné polohy.
Logicky mohlo k posunu dojít i při otřesech při převážení. A to je nedostatek dost podstatný.

[334]: Už mám jen jenden - a kryt mám prasklý a slepený lepidlem :-( Tak bohužel :-(

338 audiotechnika-libor audiotechnika-libor | Web | 14. října 2012 v 20:54

Jinak kdo se chce kouknout na fotky přírůstků, než budou u mne na stránkách - tady je již zmíněný AZS 224 (dle audiowebu nejlepší čs. zesilovač) http://audiotechnika.rajce.idnes.cz/TESLA_AZS224/ a mám "nový" MC902 - (také na audiowebu hodně chválený) v perfektním stavu, nevysvícený plně funkční displej a přehraje opravdu všechno :-) http://audiotechnika.rajce.idnes.cz/TESLA_MC902/ teď mi to tu hraje a fakt slušný :-)

339 Westfan Westfan | 14. října 2012 v 21:01

ALL: když tady už padla řeč o té Unitře, tak jsem si vzpomněl, že mám doma model 2405S, dostal jsem ho coby půdní nález, je tudíž zaprášený, má v rohu prasklé plexi, ale jinak nepoškozený a kompletní. Pokud by se někomu hodil třeba na díly, rád ho dotyčnému věnuji. :-)

340 Standoch Standoch | 14. října 2012 v 21:02

[337]: Tak to jsme na tom stejně :-(

341 Standoch Standoch | 14. října 2012 v 21:05

[339]: Tak já bych se o něj hlásil jestli by jsi ho mohl sebou přibalit na sraz.Rád se ho ujmu a věř že bude v dobrých rukou ;-)  :-D

342 audiotechnika-libor audiotechnika-libor | Web | 14. října 2012 v 21:06

[339]: Westfan: Má ta Unitra ty stříbrné okrasné hliníkové rámky kolem repráků? A má takové ty gumové špunty s hliníkovým vrškem co drží cívky? Pokud alespoň něco z toho, mám zájem! Koupím Ti i pivo :-)

343 Standoch Standoch | 14. října 2012 v 21:13

[342]: Já byl první :-P
A koupím i tři piva :-D  :-D

344 Westfan Westfan | 14. října 2012 v 21:24

Hoši, ta Unitra má obojí, jak lišty, tak i špunty s vrškama. Možná, že i funguje, ale to nevím, nezkoušel jsem ji, je po kamarádovo dědovi, který umřel, ležela asi 15 let na půdě a podle toho taky vypadá.
Vezmu ji s sebou a nějak se domluvíme, budu rád, když skončí v dobrých rukou. Nechal bych si jí, ale zajímá mě jen čistokrevná Tesla. Když o tom mluvíme, mám i ZK 120 lampovou a ZK 140 tranzistor, rád také přenechám, zbytečně mi leží doma. K té 140 bych měl mít i servisák v polštině a němčině.

345 audiotechnika-libor audiotechnika-libor | Web | 14. října 2012 v 21:41

[343]: Standoch: Ok, je tvoje...bez lišt a bez špuntů :D :D :D

346 audiotechnika-libor audiotechnika-libor | Web | 14. října 2012 v 21:42

[344]: ZK120 - za pivo? :-)

347 Westfan Westfan | 14. října 2012 v 21:48

Libor [346]: OK, jen upozorňuju, že ta 120 má uražený jeden pant u víka a chybí jí víko krytu síťové šňůry vespod. 140 je bez vady.

348 Petr.116 Petr.116 | 14. října 2012 v 21:49

Libor[337]:
100% souhlas - btw citovaný Hill je starej zkušenej mazák a nekecá ...

349 audiotechnika-libor audiotechnika-libor | Web | 14. října 2012 v 21:50

[347]: Westfan to nevadí, díky předem. ZK140 nechci, raději tu 120.

[348]: Poznals Hilla? :-) Jo, rozumí tomu ...

350 Standoch Standoch | 14. října 2012 v 21:52

[345]: No to se dohodnem špunty bych možná mohl postrádat mám od kámoše slíbenej vrak M 1417 S tak uvidím jestli tam budou,ale ty lišty.....
No uvidíme....

V tom případě bych tu mojí unitru musel nechat doma,protože bych to pak domů nepobral :-?

351 audiotechnika-libor audiotechnika-libor | Web | 14. října 2012 v 21:55

[350]:  Tak je jasné, že ty lišty nebudem odlepovat, mimochodem jde to dost blbě :-) Ale ty špunty, kdyby zbyly, ty by se mi opravdu hodily...

352 cliff cliff | 14. října 2012 v 23:47

[338]:AZS parádny, ale mňa zaujal ten lampáčik na jednej z foto, čo to je zač? :) odhadujem dve EL84 a dve EM84 ??? :-)  :-)

353 audiotechnika-libor audiotechnika-libor | Web | 15. října 2012 v 6:41

[352]: cliff: To jsem při dlouhých loňských zimních večerech vyráběl:-) Jsou to dvě ECL86 a dvě EM84.

354 cliff cliff | 15. října 2012 v 9:48

[353]: No tak parádička, ja až budú dajaké voľné financie sa chystám na 2xEL84 + ECC83 + EZ 81 :) mojou prvou zlátaninou bola gitarová hlava z TESLY Music 70, kedže nemám kapelu tak zapadá doma prachom teraz.

355 Petr.116 Petr.116 | 15. října 2012 v 11:19

Posádce Petr.116

Tak už jsou kostky vrženy:

jedeme definitivně v sestavě:

Standa
Jirka
Petr Novák
a moje maličkost

Vozidlo PEU307 Break (kombík) všichni až na Petra znají.

takticko technická data - rekapitulace :

protože chceme být (a budeme) v Brně ve 12:00 a cesta je tak na 2,5 hodiny v závislosti na provozu (a ten bude doufám v sobotu dopoledne v pohodě), pojedeme z Prahy tak, abychom byli u Petra (poblíž Kamenice u Týnce) max. v 9:30. Což obnáší odjezd z nádraží v Praze v 9:00.

Standa: budeš na Wilsoňáku nabo na Masaryčce ? Podle toho bychom pak nabrali Jirku (buď taky na Masaryčce nebo bychom přibrzdili nahoře u parkoviště Wilsoňáku).

Petr s časem počítá - jak jste na tom Vy dva ?
A přeju pěkný bezvirový týden :-)

356 Westfan Westfan | 15. října 2012 v 12:09

Výborně, takže posádka 307 už má jasno, no a protože doba, která nás dělí od chvíle, kdy se (doufám) všichni sejdeme a já konečně poznám, jaké tváře a jejich majitelé se za nicky ze zdejší diskuze skrývají, se chci zeptat Vildy, jak to vidí, coby pilot naší skupiny, on?
Předpokládám, že nám bude cesta trvat o něco déle, takže navrhuju, abys ke mě přijel v sobotu ráno  někdy kolem 8:00 ráno, pokud to není na Tebe moc brzy. :-)
Cesta do Loděnic je v pohodě, ideální by bylo, kdybys jel po okruhu, najel na D5 a v Loděnicích z ní zase sjedeš. K nám je to od dálnice cca 300 metrů, takže to určitě bez problémů najdeš, pošlu Ti popř. přesný popis cesty, nebo Tě rovnou navedu v sobotu ráno po telefonu. ;-)  :-)

Také přeju všem zúčastněným pěkný den a doufám, že i počasí nám bude přát. :-D

357 Westfan Westfan | 15. října 2012 v 12:32

Sakryš, vypadla mi půlka věty z textu, správně tam mělo být: PROTOŽE DOBA, KTERÁ NÁS DĚLÍ OD CHVÍLE, KDY SE (DOUFÁM) VŠICHNI SEJDEME, SE POČÍTÁ UŽ JEN NA DNY A JÁ KONEČNĚ POZNÁM, JAKÉ TVÁŘE A JEJICH MAJITELÉ SE ZA NICKY ZE ZDEJŠÍ DISKUZE SKRÝVAJÍ...
Taky by mi neškodilo si to občas po sobě přečíst, než to odešlu. :-?

Sorráč! :-D

358 Standoch Standoch | 15. října 2012 v 17:07

[355]:

Petře já ti přece psal maila,že bych mohl jet autobusem je tu větší jistota že nebudde mít spoždění a teď jsem koukal na spojení a vlak co jede jede v 7:59 a je v praze o 5 minut dřív než ten autobus. a to je v 9:30.Autobus je tam v 9:35,ale jede na Holešovice.
Ptal jsem se právě i v mailu jestli by byl pro tebe problém na ty Holešovice pro mě zajet.
Je to pro mě i autobusem lepší,ale rozcházejí se časy co jsi uvedl tak jestli by to nějak nevadilo :-|
Standa

359 Vilda Vilda | 15. října 2012 v 17:46

Westfan [356]:
OK, beru na vědomí. Ale aby nebyly zbytečné zmatky, pošli mi adresu, zadám si to do GPS, abych dorazil přímo k tobě. Přivezu ti to gramorádio, ale jak píšu, je potřeba ho dát do pucu a jestli hraje, nevím. Stále nezkoušeno. Ale je kompletní alespoň vizuálně.

360 Petr.116 Petr.116 | 15. října 2012 v 19:23

Standa[358]: + Jirka + Petr N.:

Takže pánové, sypu si popel na hlavu - já na ten Standův mail úplně zapomněl.

Takže oprava: časový harmonogram 307 začíná v 9:35 na Nádraží Holešovice Praha, kde naberu Standu a Jirku a pak po D1 na Brno (pouze cestou nabereme Petra Nováka). :-)

361 Petr.116 Petr.116 | 16. října 2012 v 20:25

VŠEM:

tak začínáme odpočítávat (kdo byl na vojně, nechť šlohne ženě - partnerce - metr a začne stříhat). Kdo na vojně nebyl, tomu na srazu vysvětlíme o co přišel :-)

Na základě příní hotelu (a v rámci špičkové komunikace s ním - oceňuji !) jsem potvrdil hotelu čísla a organizační informace.

Tedy hlavně ubytování = 6x 1L + 1x 2L = 8 osob

Jinak v salonku a na stravu nás bude 9 ...

Nevím, jak Vy, ale já se těším velice :-D

362 Petr.116 Petr.116 | 16. října 2012 v 20:27

[361]:
příní -> přání :-)

A oznámil jsem jim, že dorazíme na oběd a budeme mít děsný hlad ...

363 Petr.116 Petr.116 | 16. října 2012 v 20:46

Dinfo:

Vildovi se pos.ral computer, tak asi bude přispívat do konce týdne z práce (bude-li čas) nebo bude na phonu.

Nabízel jsem odbornou pomoc, zatím nepřijata ... podle Vildy má v háji motherboard ...

364 Westfan Westfan | 16. října 2012 v 21:13

Petr [363]: jj, s Vildou už komunikuji dva dny jen přes SMS, vše důležité jsme už probrali, takže myslím, že už nic nebrání zdárnému průběhu naplánované akce. :-)
Já sice na vojně nebyl, jelikož jsem majitelem modré knížky, ale stříhání metru znám velmi dobře z jiných příležitostí. :-D  :-D

Já se také těším velice. :-P  :-D  :-)

365 balenoGLX balenoGLX | 16. října 2012 v 21:20

Chlapi, omlouvám se, že tady s Váma moc nekecnu, ale nes-tí-hám. Dotedˇ jsem odladˇoval výhybku pro bedny, jedna ještě není ani složená...ale do soboty by se to mělo stihnout. Bohužel bez povrchové úpravy. Tmelení a dýhu nestihnu, ani kdybych se po... Ale tu jednu, co mám složenou hraje fakticky výborně...až na ten basák s tím vyměklým zvukem - nějak si nemůžu zvyknout, že kopák není kopák, ale šlápnutí do bláta. Rychlejší rock a metal se k tesláckým basákům nehodí...nejlíp zahrajou pop, klasiku a sladˇáky s dlouhýýým, měkým a tahavýýým basem. :-)

B5 už nekomentuji, to je strát času. :D
Na sraz se moc těším. :-)

366 audiotechnika-libor audiotechnika-libor | Web | 16. října 2012 v 21:30

[363]:Jestli von náhodou neměnil pro jistotu kondíky... pistolkou... bez odsávačky... :D :D :D

367 Petr.116 Petr.116 | 16. října 2012 v 21:50

Libor[366]:
no já to nechtěl psát - ale zatím ZKUSIL vyměnil zdroj (netuším jaký) ...
Po srazu mu nabídnu postavení nového kvalitního a pokud přijme, zaplombovat :-)

368 Petr.116 Petr.116 | 16. října 2012 v 21:51

balenoGLX[365]:
... to je OK - to doženeme na místě ...

Ty basáky : pokud jsi myslel nízkorezoňáky, tak to chce vyladit tlumení ...

369 audiotechnika-libor audiotechnika-libor | Web | 16. října 2012 v 21:53

[367]: Nový a kvalitní on chtít nebude :-) Vilda si na nové a kvalitní věci nepotrpí :D :D :D

370 balenoGLX balenoGLX | 17. října 2012 v 9:31

[368]:Nebo posílit magnet...nalepením dalšího prstence stejným pólem. Pak bych mohl z tlumení klidně odebrat.

371 Standoch Standoch | 17. října 2012 v 11:10

[366]: Ty se směješ,ale mě se jednou posral zdroj u kompu a samozřejmě na svátky kdy ho nikde neseženeš."Naštěstí" byly jen nafouklý 4 kondiky tak jsem je vyměnil a počítač najel v pohodě.
Věř mi,ale,žejsem měl bobky aby se s kompem něco nestalo,protože opravovat zdroj je blbost,díky těm kondům se mohlo rozhasit něco jinýho a pak vletí někam vyšší napětí a můžeš vyhodit celej počítač,ale já komp potřeboval :-?
Taky hned po svátcích dostal novej zdroj a jede do teď :-D

Ten starej mám vzáloze pro případ nouze ;-) a doufám,že už nenastane.Blížej se vánoce...... :D  :D  :D

372 balenoGLX balenoGLX | 17. října 2012 v 13:32

[369]:Vidím, že jste si našli oběť pro legrace. :D

373 Petr.116 Petr.116 | 17. října 2012 v 14:12

balenoGLX[372]:
Doufám, že ne - to jen tak vzniklo samo ... Vilda tu nevinou jiskřičku srandy jen řádně přiživil tím zatvrzelým opakováním, že jemu ta metoda ZATÍM funguje. No a už to jelo. Ale oběť ne - tak to snad nikdo z nás nemyslí, já určitě ne.

balenoGLX[370]:
No mne tehdy (když jsem ty svoje 20 l skříně dělal) překvapilo, že to musí být NEJEN řádně vytlumené - mám poctivý krejčovský vatelín, ale i hermetické:
míněno tak, že top nesmí nikde foukat. Já mám třeba zadní stěnu zalepenou hermeticky na pevno (celá bedna je z laťovky) a přední stěna je přes těsnění přitažena a utěsněné i dírky kolem šroubů a tak.

Kontrola : když opatrně symetricky zmáčkeš membránu basáku, musí se po uvolnění prstů vracet pomalu (cca 1,5-2 sekundy !) zpět.
Pak nesmí zezadu foukat do jiných repro (ale to byl jen případ, kdy tam byl starý elipťák). Následné středohrnce už tohle mají vyřešeno.

Ale jak tohle utěsnění + vytlumení je OK, původní Tesla ARZ 669 nebo ARN 6604 chodí OK. Aspoň moje jo ...

374 Petr.116 Petr.116 | 17. října 2012 v 14:13

[373]:
top -> to

375 balenoGLX balenoGLX | 17. října 2012 v 18:30

[373]:Petře, neměj obavu, nestavím první bedny, takže o důležitosti těsnosti vím celkem dost. Bedny mají lepenou přední i zadní stěnu, elipťák má svůj vlastní kastlík o objemu cca 1,5L. Ten je tlumen vatou, objem pro basák (25L) je tlumen vatelínem - rovnoměrně vyplněn (ale ne napěchován) celý prostor. Kolem všech repro a kolem terminálu je těsnění. V tomhle já problém nemám (to uvidíš sám). :-)

376 Vilda Vilda | 17. října 2012 v 18:46

VŠEM:

Až teď jsem se dostal v práci na chvíli k netu. Dnes tu mám celkem zabíračku, takže na PC pro osobní účely nebyl moc čas. Protože nevím, zda-li se sem do pátku ještě dostanu, tak píši teď s předstihem.
S Vaškem je vše domluveno, mám v navigaci uloženy souřadnice jeho adresy i souřadnice adresy hotelu. Měli bychom dorazit do těch 12h, možná dříve možná později.
S sebou beru prototyp, B73 pro seřízení, B43 na ukázku a porovnání a B100 na ukázku tmavého plexi.
Jsem ve spojení jen přes mobil, PC stále nejde. Základovka si řekla, že už ji to nebaví, takže počítač teď nemám. Každopádně veškerá data mám na externím disku, takže i kdyby vzal za své i HDD, tak data mám zálohovaná všechna.
Počítač pak pořešíme s Petrem na sraze, tedy pořízení nového.
Každopádně na sraz se těším a odpočítávám hodiny a minuty, jelikož je to už za pár ;-)

377 Westfan Westfan | 17. října 2012 v 20:43

Bezva, doufám, že to klapne.
Já s sebou beru MGK10,MF2, paměť ala B43, Blues, B60, srdcovku B58, možná i B5 model 1969 na srovnávačku, Aiwu AD 1800 a zkusím vyštrachat v kumbále ty Unitry. :-D

378 Westfan Westfan | 17. října 2012 v 20:51

Tak jsem ještě zapomněl dodat, že předpověď slibuje krásné počasí, tudíž jsou zde všechny předpoklady, aby se nám sraz vydařil se vším všudy. :-)  :-)  :-)

379 Petr.116 Petr.116 | 17. října 2012 v 21:59

balenoGLX[375]:

Já to samozřejmě nemyslel tak, že bych Tě podezříval, že takové základní věci nevíš :-)

To byla jen replika na to, že Tesla bedny nehrajou ostřejší muziku :-P

380 Standoch Standoch | 17. října 2012 v 22:37

[377]:Westfan:

Musíš ty Unitry vyštrachat to bys nám přeci s Liborem nemohl udělat? :D  :D

Jinak já vemu ty baterie aby jsi mohl prohnat ten Blues :-D

381 Vilda Vilda | Web | 18. října 2012 v 9:26

Westfan [377]:
Přemýšlím, jestli nakonec nevezmem vozík, abychom to vše naložili :-D

382 Westfan Westfan | 18. října 2012 v 9:48

Vilda [381]: Neboj, nejvíc místa zaberou ti dva starouši a B43, Blues a B60 se vejdou do tašky, Unitry klidně můžou přijít do kufru a ty ostatní, když posadíme na stojáka, se krásně vejdou. Uvidíme při nakládce, kdyby toho náhodou bylo moc, tak srdcovky B5 holt zůstanou doma, aspoň nebudeme jejich přítomností na srazu zbytečně provokovat profesionály. ;-)  :-D  8-)

Standa [380]: Jo, podívám se po nich, někde tam budou.
Baterky určitě vezmi, jsem zvědav, jestli ten Blues vůbec funguje, rád bych viděl, jak se ty pidi cívečky otáčí. :-D  :-P

383 Standoch Standoch | 18. října 2012 v 12:24

[382]: Neboj baterie beru.Když by se náhodou nechtělo bluesovi točit (a to by bylo když nás tam bude na něj přesila) tak to uvidíš u mýho Startu ;-)  ;-)

384 Petr.116 Petr.116 | 18. října 2012 v 16:00

Westfan[382]:
... tak ať Vilda nechá poklady doma a až pojedete kolem, vezmete druhou Schade a tam už se zbytek vejde ...
Aspoň budete mít řešení, kdyby začalo cestou pršet a Estellka začala kýchat a nechtěla jet :-)

385 Petr.116 Petr.116 | 18. října 2012 v 16:01

[384]:
.. myslel jsem, že by jely Schade obě a kromě víc místa by se vzájemně jistily náhradními díly :-D

386 Westfan Westfan | 18. října 2012 v 16:45

Petr [384]: Na tento návrh se ideálně hodí slova klasika: "Nápad jistě dobrý. Výsledky však nebyly dobré."
Jednak by to zbytečně zvýšilo náklady na cestu a pokud by došlo přeci jen k poruše, tak představa opravovat někde v odstavném pruhu, kdy kolem sviští jedno auto za druhým není příliš lákavá, pak si také hodlám cestu zpříjemnit povídáním o starých škodovkách s Vildou, protože já na rozdíl od jiných účastníků srazu je mám rád a hlavně věřím, že k žádnému problému nedojde.
Ty se možná ušklíbáš, ale já v letech 1999, 2000, 2001 a 2002 jezdil s mou bývalou užovkou 120L na dovči do Chorvatska a nikdy jsem po cestě neměl žádný problém, nepočítám-li píchlé zadní kolo u Budějovic v r. 2000.
A protože vím, že si Vilda Estellku hýčká, tak nevidím důvod, proč by neměla dojet o víkendu do Brna a zpátky. ;-)  :-D
A co se místa týče,tak jak jistě víš, za zadními sedadly je ještě další úložný prostor a kufr vepředu rovněž nabízí dost prostoru na bagáž. ;-)  :-)

387 balenoGLX balenoGLX | 18. října 2012 v 17:02

No a to jsem si myslel, že nejhnusnější věcí na srazu budou ty moje bedny ze surový DTD...a ono tam bude i Start...tak to jsem pak úplně klidný. :D

388 balenoGLX balenoGLX | 18. října 2012 v 17:18

Co se těch aut týče...já osobně nikdy žádnou škodovku neměl (když nepočítám nějaké 4 octavie I, co byli na kšeft), a nějakou starou už vůbec ne. Znám ale pár lidí, co měli ty povedenější tuzexové kusy a ti s tím toho procestovali poměrně hodně bez nějakých větších trablí. Na druhou stranu ale znám lidi, co s tím měli od začátku jen potíže a krom nějaké nostalgie to byla katastrofa a neštěstí. Neříkám, že moderní auta se neserou, ale GO se na motoru po 80 000 km dnes už fakt nedělá (pokud ten motor někdo nezabije neměněním oleje). Já jsem zvyklý, že auto prostě musí dát 500 000 km bez toho, aby zdechnul nějaký podstatný agregát.

389 Westfan Westfan | 18. října 2012 v 17:44

Hm, po 80 000 dělat GO motoru na škoduli, to nevím... :-?
Já na té mojí měl natočeno přes 140 000 poctivých, když jsem jí prodával, měl jsem ji od prvního majitele takže historii jsem znal a do poslední chvíle ten motor šlapal jak z partesu, nežral nijak výrazně olej, žádný modrošedý dým z výfuku, chytal i mrazech na brnknutí, prostě pohoda. Akorát už začínala hučet převodovka, ta byla taky ještě původní. Ono to bylo taky tím, že jak původní majitel, tak já jsem se o ní pečlivě staral, olej jsem dokonce měnil už po 3 tis., každý rok na jaře jsem měnil i převoďák a chladicí náplň. No a samozřejmě jsem i pravidelně kařdoročně stříkal dutiny, to auto mělo krom předních blatníků všechnu plechařinu včetně prahů původní.
Dodnes si říkám, že jsem si jí měl nechat, zrovna tak jako i to embéčko, co jsem měl před ní, ale to se naštěstí dostalo do dobrých rukou, zatímco blb, kterému jsem prodal tu užovku, ji po třech dnech převrátil na střechu. :-!  ???  [:tired:]

390 Westfan Westfan | 18. října 2012 v 17:48

Baleno [387]: Mě se tedy osobně Start líbí, to mi přijde hnusnější ten Blues, to je takovej hranatej plasťák, Startík má aspoň ještě oválné tvary, lesklé knoflíky... A VE SBÍRCE MI JAKO JEDINÝ JEŠTĚ POŘÁD CHYBÍ!!! [:tired:]  [:tired:]  [:tired:]  :-(

391 balenoGLX balenoGLX | 18. října 2012 v 19:05

[389]:Bez urážky, ale 140 000km já považuji za zajeté auto (moje W210 má 230 000km a to všude říkám, jaký mám zánovní mercedes). Demonstrovat tímhle životnost je trochu mimo. Když si vzpomenu na náš nebohý tahač podvalníku W124 300D z roku 1987, který měl najeto to samý...akorát tam byla jedna nula navíc...a na Slovensko přivezl z Německa cca 600 aut, přičemž jedna cesta měla v průměru 1200km. Motor měl původní, automatická převodovka se definitivně odporoučela po 800 000km. ;-)

392 Petr.116 Petr.116 | 18. října 2012 v 20:36

ALL:

Tak už je to, pánové, fakticky za chvilku.

Pro případ, že by někdo z Vás dorazil dřív než my, buď si dejte nejdřív oběd nebo se klidně hned ubytujte (bude-li Váš pokoj už uvolněný - v případě příjezdu před 12:00).
Oběd i večeře je dle individuálního výběru - nic hromadného.
Pochopitelně není od věci, abychom pokecali už i u toho obídku - ale to je na Vás. Jestli budete mít vlčí hlad po cestě, nečekejte a dejte si :-)

Všechny pokoje - celá akce je na mne (kontakt máte v mailech) - tzn. stačí to říct v recepci a obsadit si svůj pokoj z na mne blokované kapacity.

Máme rezervováno 6 jednolůžáků a 1 dvoulůžák (8 ubytovaných lidí celkem).

Standardně jsou pokoje volné od 12:00 a je možné, že ty naše už budou i dříve.

Tak či onak budeme ve spojení MOBILY, tak klidně dejte vědět, kdybyste něco potřebovali vědět. Náš tým 307 by měl dorazit cca ve 12:00, nebude-li na D1 nějaký problém ... :-D

393 Petr.116 Petr.116 | 18. října 2012 v 20:45

[392]:
... jinak počítám, že salonek vyřídím hned po příjezdu a myslím, že by bylo optimální si říct o klíče od salonku za účelem nanošení exponátů AŽ PO NAŠEM OBĚDĚ.
Od té chvíle nám budou počítat nájem salonku 200,- Kč/hod. To by znamenalo si dát věci, které přivezeme, nejprve do pokojů. V tom ale nevidím až takové problém.
Je na Vašem rozhodnutí - jestli myslíte, že je to blbina to tahat do pokojů a pak do salonku, uděláme to obráceně, nafasujeme klíč a dáme to tam rovnou.
Vyjádřete se.

394 Petr.116 Petr.116 | 18. října 2012 v 21:16

[393]:
Řečeno jinak :
Přišlo mi zbytečné, abychom seděli hodinku v restauraci u oběda a v tu dobu nám někdo účtoval salonek (samozřejmě by na to měli právo, kdybychom tam už měli svoje věci).

Ale teď jsem si uvědomil, že je tam souběžně nějaká konference (něco říkali) a že nám možná dají jídlo do salonku. Jestli tím mysleli ten Myslivecký, kde budeme, nebo ten dole, kde jsme jedli minule ... netuším.
Proto myslím, že bych to zařídil dle domluvy až dorazím.

395 Vilda Vilda | 18. října 2012 v 21:33

VŠEM: Zjistil jsem, že můžu psát z mobilu, tak jen v rychlosti... škodovka je připravena, dofoukaná kola, plná nádrž + dálniční známka na tankodrom D1. Naložena je T-B100, B43, prototyp a ta Liberta pro Vaška. B73 naložím až v sobotu. Dále beru na ukázku 2 pásky RMGi. Na jednom vezu Ramones :-) Beru foťák, ať je nějaká památka ;-)

396 Petr.116 Petr.116 | 18. října 2012 v 21:49

Vilda[395]:
Já vezmu Olympus taky ... už mám ty vrátka karty vyměněná ... díky za tip :-)

397 Petr.116 Petr.116 | 18. října 2012 v 21:52

[396]:
Auvajs čeština : ta vrátka ...

398 Petr.116 Petr.116 | 18. října 2012 v 22:04

Vilda[395]:
Neboj se, nenecham Tě dlouho trápit surfováním po webu mobilem. Na srazu to probereme a budeš-li chtít, udělám Ti kvalitní počítač na míru ... :-D

399 Westfan Westfan | 18. října 2012 v 22:21

[391]: Mě zase připadá trochu mimo srovnávat Mercedes a starou škodovku s malolitrážním motorem, konstrukčně pocházejícím z konce 50. let. Životnost agregátu kolem 100 000 km patřila v té době k normálnímu standardu i v západních autech této třídy. Tenhle motor navíc v době svého vzniku patřil k nejmodernějším motorům v Evropě a licenci na tlakového lití, kterým byl vyroben dokonce koupil i Renault. Dokonce už v době, kdy se zkoušel v prototypech budoucí Š 1000 MB, zkoušeli i verzi s hliníkovou hlavou a kdyby to přišlo do série, tak škodovka mohla být první v Evropě, která by měla celohliníkový agregát, bohužel vinou nepružnosti celého socialistického průmyslu k tomu došlo až při velké modernizaci ve druhé polovině 80. let, kdy se připravoval motor pro budoucí Škodu Favorit. O jeho kvalitách svědčí i to, že se díky modernizaci pro použití ve Favoritech značně zvýšila životnost a proběh kolem 400 000 tenhle motor zvládne naprosto bez problémů a udržel se pod kapotami škodovek až do Fabie, tentokrát už s objemem zvýšeným na 1400 ccm a je dimenzovaný až na objem 1600 ccm. Kamarád má v Erku právě tenhle motor převrtaný na šestnáctku a jezdí to jak drak. :-D

[394]: Určitě bych souhlasil s Tebou udávanou variantou, je zbytečné platit za salónek předčasně, navrhoval bych se napřed ubytovat, poobědvat a potom teprve zahájit výstavu exponátů a následné diskuze. :-D  :-D

[395]: Foťák beru taky, k MGK10, MF2 a B56, nebo B58 beru i pár pásků s původními dobovými záznamy  a pár nově nahraných, hlavně hudbu 60. let, dále také nějakou tu dokumentaci (návody)a pro tebe i pár prospektů na staré škůdky z mé sbírky. ;-)

400 Petr.116 Petr.116 | 18. října 2012 v 22:35

Westfan[399]:
A kolik mu ten drak žere ? Já měl taky novou Š110R - tehdy to taky byla moje srdcovka. Jen mne děsně v těch Kvasinách nasr.ali, protože když bylo autu asi 1 měsíc, otočil jsem ho na kolíbku, šíleně pracně odrápal a toluenem umyl gumoasfalt a pak papír do vrtačky - obrousit až na plech.
Pak odrezovač a následně olejokumaronovou suříkovou barvou (tehdy nic lepšího nebylo) natřít vše a pak Tlumex special ...
To vše na všech blatníkách a celém spodku auta ...

A proč mne nasr.ali v Kvasinách ? To 1 měsíc staré auto mělo 30% všech plechů načato korozí !!! V některých místech se dal sloupnout gumoasfalt i s odfláknutou základovkou a pod tím rez ...

Kdybych to byl neudělal, po první zimě by byla krásná žlutá Š110R v pr....

Ale asi je to OFF TOPIC zde ... omlouvám se. :-)

Zobrazit novější komentáře

Komentáře jsou uzavřeny.