Komentáře

19.10. Ano.


INFORMACE:
Právě jsem odeslal obšírný dopis vedení hotelu s prosbou o přehled volných kapacit na měsíc říjen 2012 a cenovou nabídku.
Jakmile něco zjistím, průběžně Vás budu informovat.

Jasně, 20.10. Ale 19.10. se už budu těšit

[3]:Jj, jsem to špatně z kalendáře opsal. Myslel jsem samozřejmě sobotu 20.10.

Zatím to vypadá, že navrhovaný termín by mi mohl vyhovovat.

ALL - ODPOVED Z HOTELU :
Zdravím všechny - detaily i s cenami máte na mailech, takže se brzo ozvěte.
To důležité - volno mají dvě soboty
a) 20. – 21.10.2012
b) 27. - 28.10.2012
Ale jak píšu v mailu podrobně, zásadně jsem (a z předchozích reakcí plyne, že to asi vyhoví i ostatním) pro termín 20.10.2012. Ten konec měsíce nemůžu - žena má ve škole prázdniny a chce, abychom jeli pryč ... a předpokládám, že to bude u více lidí ...
Takže doporučuji 20.20.2012 ... stejně jste ho zatím všichni chtěli.
V mailu máte i ceny pokojů - dohodl jsem
opět slušné, tak napište, kdo chce SINGL (být sám v pokoji) nebo být ve dvoulůžáku a dokonce - viz mail, lze použít i 3-lůžák
Ale rád bych se dohodl na jedné novince - měli bychom vybrat peníze (nebo část - jako zálohu) dopředu, abych nebyl do poslední minuty ve stresu, že někdo nedorazí jako v zimě a vypálí nám storno ...
Takže - kolik se domluvíme, jako část ceny (nebo celou ?) vybereme předem ?
Je to na Vás. Samozřejmě bych rád, aby dorazili všichni Už se na Vás, chlapi, těším
[9]: Psal jem Ti do mailu, píšu i sem. Souhlasím, jedu, chtěl bych (po zkušenostech z minula ale i pro pohodlí) jednolůžkový pokoj. Pokud bys vybral předem peníze - celou částku a pak za nás to ubytování zaplatil, bylo by to taky skvělé (a bez starostí). Libor

Libor[10]:
jasně - myslím, že je to dobrý nápad - pokud s tím budou všichni takhle souhlasit, jsem pro - pokud to tak dohodneme, pošlu následně číslo účtu do mailů a zaplatím to na místě jako jednu částku kartou a pohoda.
Ono by to bylo pohodlnější dokonce i pro hotel - nebudou muset vypisovat mraky účtenek

ALL:
takže jako v zimě - postupná sumarizace:
zatím
1) PETR.116 - termín 20.10. JEDU 100%
2) VILDA - termín 20.10. JEDE 100%
3) LIBOR - termín 20.10. JEDE 100%
4) SEIKO - termín 20.10. JEDE 100%
5) BALENOGLX - termín 20.10. JEDE (PŘEDBĚŽNĚ - prosím potvrdit
6) ENTER - termín 20.10. JEDE (PŘEDBĚŽNĚ - prosím potvrdit)
prosím ostatní (dostali mail), aby potvrdili účast, typ pokoje a souhlas s tím, že jim obratem pošlu bankovní spojení, kam zaplatí celou alikvótní částku za vybraný typ ubytování
(částku za celý 1L, půlku ceny za 2L nebo třetinu za 3L - ty ceny v mailu byly vždy za celý pokoj).

... aktuálně:
zatím
1) PETR.116 - termín 20.10. JEDU 100%
2) VILDA - termín 20.10. JEDE 100%
3) LIBOR - termín 20.10. JEDE 100%
4) SEIKO - termín 20.10. JEDE 100%
5) BALENOGLX - termín 20.10. JEDE (PŘEDBĚŽNĚ - prosím potvrdit
6) ENTER - termín 20.10. JEDE (PŘEDBĚŽNĚ - prosím potvrdit)
7) MIREK - termín 20.10. JEDE 100% (vlastní ubytování v Brně)
Pište a aktualizujte dál - hotel čeká na definitivní stav ...

... aktuálně:
zatím
1) PETR.116 - termín 20.10. JEDU 100%
2) VILDA - termín 20.10. JEDE 100%
3) LIBOR - termín 20.10. JEDE 100%
4) SEIKO - termín 20.10. JEDE 100%
5) BALENOGLX - termín 20.10. JEDE (PŘEDBĚŽNĚ - prosím potvrdit
6) ENTER - termín 20.10. JEDE (snad mu to vyjde)
7) MIREK - termín 20.10. JEDE 100% (vlastní ubytování v Brně)
8) PETR NOVÁK - termín 20.10. JEDE 100%
Pište a aktualizujte dál - rád bych co nejdříve dal hotelu definitivní stav ...
Petr.116 [14]:
Tak bohužel je moje účast v tuto chvíli tak 50/50 Nějak nám začali marodit v práci lidi a já musím doufat, že to buď nepokosí mě, a nebo že budu muset zaskakovat.
Každopádně přesčasů mám víc, než je zdrávo, takže se pokusím vydupat si volno. Už jsem to psal na personální, že vezmu dvě soboty po sobě, abych měl na datum 20.10. volno. Zítra budu vědět víc.

Tak mě na ten termín vychází 12ky noční
Dovolenou není většinou problém si vzít,ale už jí mám málo a navíc budu předělávat byt (někde jsem tu o tom psal) takže to něco málo dovolený potřebuju na to.Musel bych si vzít ty 3 dvanáctky dovolenou a to vychází na 4,5 dne.
Mě zbývá kolem 6 dnů a do mínusových hodin u nás hodně neradi dávaj
Takže když to shrnu se mnou tentokrát nepočítejte.
Nechci dělat mrtvého brouka a nekomunikovat tak píšu jak to fakt je a myslete si co chcete
Minule mi vycházely ranní 12ky a taky jsem jel.
Určitě to není poslední sraz,víte,že jsem na prvním byl tak nemám potřebu se nějak zbytečně vymlouvat
Kdyby náááhodou byla ještě u mě změna tak dám vědět,ale spíš ne.
Udělejte kluci hodně fotek ať o nic nepřijdu

No nazdar - to to pěkně začíná.
Já mám vždycky úžasně blbej pocit, že zblázním hotel, že nás bude 15-20, díky tomu nám dají cenu jako pro skupinu od 20 lidí výše ... a pak se to začne sypat.
Já si pak vždycky představím, jak stojím před vedením hotelu a oni na mne koukají jako na podvodníka, který něco naslibuje a pak je to diametrálně jinak.
Jestli to takhle bude pokaždé, nejspíše milerád někomu tuhle nevděčnou práci nechám ...
Je mi jasné, že skloubit dohromady čas setkání pro tolik lidí s naprosto odlišnou prací a s tím spojenými starostmi, je fuška.
Z toho ale plyne, že když to jen trošku jde, mělo by se to zkusit.
Už to vidím, jak nás bude 5 a já napíšu fair play dopis hotelu, že je nás bohužel tak málo a ať nám dají cenu, jakou chtějí. A my ji zaplatíme, protože nám to za to stojí - já třeba se těším už od jara !
Když jsme se vrátili z 1. srazu, byli jsme docela nadšení a tešili jsme se na další.
A dnes ? Abych obvolával lidi a přemlouval je ....
CO BLBNETE, CHLAPI ? Přece jsme parta ?
Vildovi držím všechny palce a Standa jako starý mazák a správný člen zdravého jádra týmu by mohl byt nechat o týden později, ne ? Byt stojí furt ...
Tentokrát to bude zajímavé: jednak jsme během toho půlroku řešili zde v diskusi i maily spousta zajímavých věcí - všichni - navíc teď přijede i Petr z rozhlasu, Mirek a další - takže bude celá řada nových velmi zajímavých věcí, o čem mluvit ...
A kdyby náhodou Vám do toho mluvili ženský - tak bych řekl asi toto:
málokdo má tak seriózního koníčka, jako je tahle krásná technika. Mi ji udržujeme, vylepšujeme a učíme spoustu dalších lidí, jak s ní zacházet a jak ji udržet při životě.
A to není málo ! Tohle by naše partnerky měly pochopit ...
TAKŽE : NEHÁZEJTE FLINTU DO ŽITA A UDĚLEJTE MAXIMUM PRO TO, ABYCHOM TAM 20.10. BYLI VSICHNI

[17]:
Jste mne tak rozhodili, že jsem poprvé v životě napsal takového šíleného hrubáka "mi ji udržujeme" - děs.
Samozřejmě "...my ...".
Aspoň vidíte, co to s člověkem udělá.
Mám kašel a teplotu, není mi akorát, ale když začaly přicházet ty potvrzující maily ... hned mi bylo líp A hned jsem se dal do organizace.
BTW - salonek už je na tvrdo zablokovanej pro nás a už se čeká jen na oficiální počet lidí ...
Pet.116 [17]:
Zítra budu vědě víc, ale myslím, že to snad nebude problém, aby mi ty směny otočili. Jak jsem psal, už takhle tam mám dost hodin napracovaných navíc. Když mě naserou, tak si tam hodím dovolenou. Zbývá mi ješt 5 dní. Chtěl bych na sraz vzít Teslu B73, aby se m na ni balenoGLX podíval a na ukázku B100 s tím tmavým plexi. Možná, pokud by byl zájem, opět vytáhnu prototyp, aby se podívali i ti, co ho neviděli. Alespoň se po proce opět projede.

Vilda[19]:
SUPER - držím zítra palce. Ještě kdyby tak přijel i Standa ... ten by mi chyběl
Ale třeba s tím něco udělá ... jak říkala moje babička : "... až na chcíplou kozu jde ÚPLNĚ VŠECHNO ..."

Pořád přemýšlím, jestli mám jet...
Když jsem viděl fotky a četl reportáž z minulého setkání, tak si říkám, že bych Vás ostatní asi nudil, protože zdaleka nemám takové technické znalosti jako Vy ostatní.
No, ještě si to nechám projít hlavou.
Ale kdybych jel, vzal bych aspoň tu MGK 10, Supraphon MF2, nebo tu páskovou paměť na bázi B43.

Westfan[21]:
Určitě přijeď - nikoho nebudeš nudit
... prostě si parádně pokecáme ...
[21]: Hele s MGK10 musíš dojet. A technické znalosti? Ty tu má možná tak Petr116 - já se třeba za nějakého odborníka nepovažuju, ale pojedu a poklábosím rád

Libor[23]:
Díky za kompliment Ale určitě je nás víc ... každý víme něco.
Westfan[21]:
Ale protože každý ví něco, je dobré se sejít a ty informace si prostě vyměnit
A když k tomu velmi užitečnému pokecání přidáš ještě dobré pivko ... pochybuju, že bys našel důvod nejet
Prostě zabal Tvé poklady (jsem na ně zvědav a určitě nejen já ...) a přijeď ! Budeme se na Teba těšit !

Na mail jsem dnes odpověděl, účast potvrzuji...pokud mi tedy Petr schválí způsob platby...převod ze slovenskýho na český účet je nezdravě drahý.
Vilda: Tak to si nesmím zapomenout vzít alespoň nějaký základní věci na měření a nastavení.

Standoch: Hele, nedělej obstrukce a pojeď.
Westfan: Podmínkou srazu nejsou teoretický vědomosti a ani tam nepořádáme žádnou vědomostní soutěž na téma elektro-audiotechniky.

balenoGLX[25]:
Samozřejmě souhlas Poslal jsem Ti to i mailem ...
Jinak můžu zase přibalit do tašky projektor, pokud bude zájem... takže klidne si nachytsejte zajímavé fotky či videa na flešky ať tam neběží jen moje fotky jako minule
Jo a Vilda by mohl zase vzít ten prototyp, rád bych ho zas viděl

libor[28]:
... no když se Ti vejde do auta i s tím balíčkem pro mne (těším se na to), vezmi ho ...
[29]: To víš že jo. Variabilní interiér ve snu českých rodin umožňuje naložit spoustu věcí

balenoGLX[25]:
Mám teda vzít RC-generátor ? Nebo máš něco malého - akorát šikovného ...
Já samozřejmě nevím, kolik mi toho Vilda a zbytek posádky naloží do auta, ale ten gener zase tak velikej není

Tak chlapi - aktuality :
tentokrát s důrazem na ubytování ...
BalenoGLX ... 1L
Enter ... 1L
Seiko ... 1L
Vilda + Petr.116 ... 2L
Libor ... 1L
Standoch ... jaký pokoj (1L nebo 2L s Westfanem)
Westfan ...jaký pokoj (1L nebo 2L se Standochem)
Mirek ... bydlí v Brně
Snad jsem na nic nezapomněl ... už aby byl říjen

Tak chlapi jsem dojat a jsem pohnut.Nemohu se pohnout....
Že mě tu přemlouváte to jednoho těší,ale já fakt nekecám.
Určitě se ale pokusím to nějak zařídit,ale víc budu vědět až po tomhle víkendu co bude.
Budu mluvit se zedníkem co mi bude dělat na bytě a má právě čas jen o víkendu a já se mu musím přizpůsobit na jakej výkend.Samozřejmě mu navrhnu ten víkend po srazu-i mě by to tak vyhovovalo nejlíp.
Další věc je to zařídit v práci s tím volnem,protože ted máme málo lidí a já se i bojím aby mi na ten sraz když si to volno vyjednám zase to volno nestáhli.A to by bylo hodně blbý když už by to měl Petr v hotelu pro mě vyjednaný.
No každopádně udělám co můžu to mi věřte,protože jestli se sejde ta sestava co se tu formuje tak bych tam fakt nechtěl chybět.
Vzal bych tu mojí Teslu Start ta se mi vejde do baťochu :)
Pro Petra:
Stačí tedy když dám vědět po víkendu?
A jestli bych mohl jet zase s tebou?
Kdyby mi to vyšlo tak bych chtěl jednolůžák

Omlouvám se za hrubky

Standík[33]:
a) Můj Peugeot 307 už s Tebou samozřejmě počítá
b) 1L není problém.
c) Co se týká termínu, do kdy bych to ani ne tak chtěl, jako spíše potřeboval vědět - to je info i pro ostatní :
Napsal jsem těm úžasně hodným lidem do hotelu, že se pokusím jim tu informaci (celkový počet lidí a požadavky na pokoje) dát do neděle 23.9. ... takže když by se Ti to povedlo do neděle do večera ... bylo by to super. V nejhorším bych to tam nahlásil s otazníkem u jednoho 1L (nebo to pozdržel do pondělí ...)
Držím pěstě, abys to zorganizoval na 100%.
VŠEM (hlavně Petr.116)
Tak to vypadá, že budu mít toho 20.10. volno, takže se mnou počítej(te). Zítra si to ještě ověřím, ale vypadá to, že jedu na 100%
Westfan [21]:
Neblbni a pojeď Já taky nemám moc znalostí, jsem spíše bastlíř a sběratel, než-li nějaký servisman
Hlavně tam spolu můžeme zase pokecat a to bude fajn. A myslím si, že Tebou vyjmenované kousky jistě budou mít úspěch. Máš je všechny moc pěkné a zachovalé, hlavně tu MF2!!
balenoGLX [25]:
Jen bych ji potřeboval tak trošku prohlédnout a popřípadě poladit. Nevím, zda-li mám správně nastavené VU a třeba i předmagnetizaci a další věci. Hraje a nahrává hezky, ale přeci jen jsem udělal dost neodborných zásahů, tak ji raději svěřím tvojí diagnostice
audiotechnika-libor [28]:
Mám v plánu vzít celkem tři magnetofony a to: Tesla B73 Hi-Fi, Tesla B100 s tmavým plexi a prototyp. Vzal bych toho víc, ale to už by bylo přehnané
Petr.116:
Teď si tak říkám, co Pali? Dlouho tu nebyl... ten nejede?

[35]: Díky za strpení.Do neděle večer to stihnu dát vědět.Drž palce.
Svolení od manželky mám tak to ostatní už bude prkotina
Jinak co pukel zase na nás prdí?
Toho bych taky rád poznal osobně už jen proto,že v muzice by jsme si určitě hodně rozuměli
[37]: Pukel sem nějak přestal chodit A je to škoda, má spoustu zajímavých věcí (starých strojů) a taky bych ho rád poznal.
PS: A ty se nevymlouvej na práci a zedníky a tak A prostě přijeď !

[31]:Zrovna jsem Tě o to chtěl poprosit. Nemám nic tak šikovnýho.
[36]: Jo, mrknem se Ti tam na to. Nevidím v tom problém. Petr mi určitě helfne, tak to bude raz dva.
[28]: No jedině že bych vzal fotky různých audio zařízení, co jsem měl doma...jinak nemám nic zajímavýho. Já moc fotky nesbírám.
ALL: Pokud by někdo něco ode mne potřeboval, tak klidně pište, ať si to stihnu zařídit.

Dobře, napsal jsem to kvůli tomu, že když jsem viděl fotky z toho setkání, tak jsem myslel, že to probíhalo až na moc odborné úrovni.
Takže samozřejmě rád pojedu, je fakt, že z té naší původně plánované chvilky nad magiči u mě doma s Vildou se stala několikahodinová debata.
Tudíž suma sumárum: 20.10. bych v práci měl mít volno, tudíž pokud se zase nestane nějaké nepředvídatelné zdravotní, nebo jiné nemilé překvapení, počítejte se mnou.
S sebou tedy beru MGK 10, Supraphon MF2 a ten speciální magič, popřípadě ještě třeba ten historický tapedeck Aiwa,(Vilda ví, který) to je taky krásný starý stroj.
A ještě jedna malá organizační připomínka nakonec: docela DOST hlasitě chrápu, takže zřejmě by asi bylo dobré, kdybych sdílel pokoj s někým, kdo má tvrdý spánek, abych ho nerušil, v opačném případě dodám špunty do uší.

[40]:MF2 se mi moc líbí...i když jsem ho nikdy neměl. Ale jednou si ho určitě koupím a dám si ho do TOP stavu. Ten určitě vem. Na MGK10 se taky moc rád podívám.

... teď jsem tu pár minut nebyl, na ČT1 koukám na Śimka + Grosmana ... (a točím to) .... náááádhera ...
jinak :
Standík[37]:
Máš pochvalu - držím palce (4 ks).
Westfan[40]:
Pokud jde o spaní - to doladíme - samozřejmě se můžete zkusit domluvit
se Standou (2L) nebo každý 1L, ale to záleží na Vás ...
balenoGLX[39]:
Generátor vezmu ...
Vilda[36]:
Taky držím palce, ale jak Tě znám, zvládneš to
Jinak Pukela ještě zkusím ...
SUMARIZACE:
zatím ...
1) PETR.116 - termín 20.10. JEDU 100%
2) VILDA - termín 20.10. JEDE 100%
3) LIBOR - termín 20.10. JEDE 100%
4) SEIKO - termín 20.10. JEDE 100%
5) BALENOGLX - termín 20.10. JEDE 100%
6) ENTER - termín 20.10. JEDE (snad mu to vyjde)
7) MIREK - termín 20.10. JEDE 100% (vlastní ubytování v Brně)
8) PETR NOVÁK - termín 20.10. JEDE 100%
9) STANDA - termín 20.10. chce jet a já držím palce 4ks
10) WESTFAN - termín 20.10. JEDE 100%
Chlapi, máte pochvalu - už to vypadá zajímavěji ... jdu psát Pukelovi

[40]: Jaký model je ten historický tapedeck AIWA? To mě zajímá, mám poměrně rozsáhlou sbírku AIWY, možná něco přivezu, když mi to vyjde, tak ať nedublujeme.

Tak aktuální informace:
V práci to vypadá dobře volno by mělo vyjít teď ještě spracovat pána zedníka
Jak jsem psal chtěl bych pokoj 1L a to už i proto že se Westfan zmínil o tom chrápání
Petr.116 [42]:
Takže jsem si zařídil volno, tudíž jedu na 200% Dnes jsem si to ještě potvrdil a vše vychází tak, jak má Počítejte tedy se mnou. Jinak, na ukázku vezmu i pásek od RMGi, aby bylo možné vidět jej v akci. A hlavně proto, že bych potřeboval, aby se mi na ně nastavila B73

Co mně dosud hlava nebere je to, jak se k tomu srazu staví moje mladá...že je prý ráda, když se půjdu odreagovat mezi kamarády...že vylezu ze stereotypu a přestanu vrčet.

Takže to vezmu popořádku.
Enter: ten tapedeck co mám, je AIWA AD-1800. Pokud ho máš taky, klidně ho vem Ty, stejně pořád rozvažuju mezi ním a tou speciální B43. Když si představím, že ponesu tu MF2 a MGK 10, každý má 18 kilo a ještě tu B43, to budu jak vánoční stromeček.
V práci mám mít ten víkend 19.-21.10. volno, dnes jsem nahlásil šéfovi, že jedu pryč, takže ať si na případný přesčas zavolá někoho jiného, tudíž moje účast považujte taky na 100%.
Dále bych se chtěl zeptat Petra, jestli by měl ještě v autě volné místo i pro mou maličkost a mé mgf dědečky.
Pokoj bych klidně bral i vícelůžák, záleží na ostatních členech srazu, jestli budou ochotní se mnou sdílet pokoj.
A musímn zmínit, že doma mám opravdu místo ženské světici, protože stejně jako Baleno mě ještě posílá, ať si užiju sraz a dokonce jsem ji už naočkoval magnetofony tak, že když např na Aukru už vidíme např. Sonet Duo, tak sama od sebe už konstatuje, co je to za ročník (plastová víka, mřížky, atd.)
balenoGLX [46]:
Buď rád Mě do toho nemá zatím kdo kecat... říkám si, zda-li je to dobře, nebo ne.
Mám si říct "je dobře že jsem sám, nebo je to špatně?"
[47]: "dokonce jsem ji už naočkoval magnetofony tak, že když např na Aukru už vidíme např. Sonet Duo, tak sama od sebe už konstatuje, co je to za ročník (plastová víka, mřížky, atd.)"
Tak ta je supr... zkus ji ještě podrobit další zkoušce: Jak se bude tvářit, až dotáhneš tak pětadvacátý či třicátý kousek domů U mě to nefungovalo, a když došlo na výběr jestli magiče nebo ona....
[48]: Vildo, pokud jsi JEŠTĚ sám, tak to asi není úplně ono (ale záleží jak ty to cítíš). Ale když pak budeš ZASE sám, tak to není zas tak špatný
Westfan [47]:
Tak to ti mohu tvoji drahou polovičku závidět. Já zatím neměl štěstí, když se rýsoval vztah, nebylo nikdy pro škodovky a magnetofony pochopení. A já nejsem člověk, abych se vzdával svých zálib. Možná proto jsem sám
audiotechnika - libor [50]:
No v tuhle chvíli jsem "zase sám" Ale není to tak špatný... jsem pánem svého času a svých peněž. Poslední začínající vztah mi poslal do cesty zlatokopku, takže od té doby si říkám, že ta samota má ku*va výhody!
[52]: Je pravda, že být pánem svého času a pěněz je supr Za těch posledních pár let, co jsem nemusel utrácet "za rodinu" jsem si nainvestoval na důchod - koupil jsem pár garáží, nějaké pozemky, zahradu, další byt... na stáří to rozpronajímám a nějaký druhý a třetí důchodový pilíř mi může políbit...
(pokud se teda toho stáří dožiju...)

[51]: Vildo, zrovna jsme se o tomhle dneska bavili s kolegy v práci a shodli se na tom, že ženská, která chlapům zakazuje koníčky, si zadělává na průšvih v podobě chlapa, který bude vzteklý, nevěrný, chlastat, nebo ji mlátit.
Takže pokud ti vadí, že nemáš zatím žádnou známost, tak buď spíš rád a věř, že ta pravá na tebe stejně někde čeká.
Já se té své dočkal až ve 35 letech, její předchůdkyně taky neustále prskaly, když jsem se chtěl jet projet na Jawě, nebo se šťourat v magiči, či ve škodovce a když jsme se jednou pohádali a ona mi prokopla víko právě na Sonetu Duo, byl to definitivní konec.
Jsem tolerantní k druhým, sám mám dost chyb, ale tohle už byla poslední kapka.
Zato teď vím, že už mám tu pravou, se kterou chci být až do konce života.
[49]: Libore, těch magneťáků mám doma už 47 a vůbec jí to nevadí, naopak mě sama nedávno navrhla, že bychom mohli nakreslit a nechat u truhláře vyrobit polici do ložnice, kde bych je mohl mít vyskládané.
Taky dost často usínáme při magnetofonu, má tenhle týden u postele Soneta B3 a na něm pásek s Janem Werichem, který čte Osudy dobrého vojáka Švejka. Hezky se u toho usíná, vždycky mě pak v noci vzbudí pásek, třepající se na konci cívky.
[54]: GRATULUJU! Takovou druhou nenajdeš, drž se jí
Westfan [54]:
Na tom něco pravdy bude. Každopádně tobě přeji, aby vám to společně vydrželo co nejdéle a nejlíp napořád.
Já tu mám pásek, kde jsem si nahrával Šimka a Grossmanna a pouštm si to občas na B42 když jdu spát. B42 mám jako spotřebáka, takže tam mi nevadí, kdyby něco odešlo, ale ostatní mgiče si šetřím a vyjma B73 používám velmi zřídka. Ale budu je muset už taktéž projet.

balenoGLX[46]:
Toho bych si považoval - svědčí to o její inteligenci a toleranci
To každá nemá ...
Westfan[47]:
Není problém - vezmu Tě.
Odkud jedeš ? Jestli do Prahy vlakem, pak Vás zase naložím na Wilsoňáku, jako minule.
Minule to klaplo skvěle ... Standův vlak neměl zpoždění a ostatní tam byli taky OK. Já vyzvednu Vildu - mám to k němu cca 2 km a pak se otočíme na to Hlavní nádraží (Wilsonovo). A pak D1 směr Brno

[55]: To si piš, že se jí nepustím.
Ono je to asi také věkem, ve dvaceti lidi uvažují jinak, než v pětatřiceti.
Já si také dřív užíval volnosti, sem tam nějaká nezávazná známost, ale pak jsem si uvědoil, že potřebuju někoho, koho můžu k sobě přivinout, pohladit a být s ním...
Je to samozřejmě individuální, ne každý to cítí jako já, ale já jsem takhle spokojený a nechci to měnit.
No, ale jak vidím, tak se nám ta diskuze hezky rozbíhá jiným směrem, než byl původní.
Myslím, že tohle můžeme podrobně rozebírat na srazu, aspoň budeme mít další téma.
No nic, jdu si lehnout, ráno v pět vstávám zase do práce. Užijte si zbytek večera, zítra večer sem zase juknu.

[57]:Díky moc. Bydlím v Loděnicích, takže se do Prahy můžu dostat busem, nebo vlakem, pak vlezu do metra a vylezu na Hlaváku.
Ještě se domluvíme v kolik bude sraz, kolik ti mám zaplatit za benzín a ubytování, atd...
All: Když jsem telefonoval s Petrem, navrhoval jsem, že bysme sraz začali o něco dříve - myslím, že by bylo nejlepší přijet tak už na oběd, kvalitně se nadlábnout (vaří tam skvěle), zalézt do salonku a srazovat Minule jsme začali nějak po 16té hodine a skončili po půlnoci - a myslím, že to bylo málo, pořád bylo o čem povídat
Co vy na to?
(Pro některé skalní a nadšence bych se vůbec nebránil dorazit tam už v pátek odpoledne, zaplatit si dvě noci a pobejt - odpočinout a vypnout. Ale to je asi pro spoustu lidí neproveditelné).

Westfan[54]:
Když jsem psal ten příspěvek o té organizaci transportu, to tu ten Tvůj o Tvých pokladech doma (skvělá partnerka a obsažná sbírka 47 strojů) ještě nebyl.
... na to se dá říct jediné : Dobře sis vybral a upřímně Vám oběma přeju, ať Vám to vydrží

Libor[60]: + ALL
Já s tím nemám problém, je to ale na možnostech Vildy, Westfana, Standy a Seika. Hlavně ti dojíždějící a návaznost jejich vlaků atd.
Pokud to bude vyhovovat jim, já klidně vyjedu dřív ...

Libor[60]:
Libore, vyjet v sobotu dřív (viz příspěvek 62), asi problém není (pokud mí spolujezdce by mohli), ale přijet už v pátek je nejspíše pro většinu lidí dost nereálné (hlavně kvůli práci dotyčných) ...
Westfan [58]:
Víc pokecáme na sraze, dobrou
audiotechnika-libor [60]:
Taky bych byl pro, dorazit dříve. Minule jsme začali opravdu celkem pozdě. V pátek bych ale nemohl dorazit. V práci bych byl do cca 19:40, když budu mít odpolední směnu. Takže raději bych to viděl na sobotu brzy ráno.
Petr.116 [62]:
Teoreticky bych já mohl dojet po vlastní ose. Když bude hezky, pojedu Estellou (5q převodovka, 3,9 stálý převod a upravený motor) a v nejhorším když by pršelo, tak s Margot (105 motor, 4,22 4q převodovka, takže tak 4 hodinový výlet )

Vilda[64]:
... já Tě ale nevyháním, ale pokud Estellka nebo Margot potřebuje provětrat faldíky , není problém.
Jen to dej pak včas vědět, abych případnou uvolněnou kapacitu využil pro další kamarády ...
Je ale možné, že Westfanovy poklady zaberou místo jednoho Vildy a není co řešit

Vilda[64]:
... a která (Estell nebo Margot) má integrovanej deštník ? Že volíš auto podle toho, zda prší nebo ne ?
Petr.116 [65]:
To je jen takový nápad, ale vím, že tam byl celkem problém s parkováním (málo míst). Z toho mám celkem obavy Pak také z toho, že mnoho lidí neumí normálně vystupovat ze zaparkovaného auta a rádi zanechají odřeninu nebo rýpanec na autě vedle sebe. (to by mě docela sralo)
[66]: To je jednoduché - srazový vůz a veterán v jednom nesmí zmoknout. Spotřebáku to tolik nevadí Trasu zvládnou obě auta bez problému.

Kdyby jim to vyšlo na náš srázek
http://www.novinky.cz/domaci/279344-teploty-na-prelomu-zari-a-rijna-budou-letni.html

[47]:Westfan: Máš ji stříbrnou nebo černou? U AD-1800 mám rozpadlé obložení mezikola, takže nepřevíjí. Ale chystám se obětovat jednu ze tří AD-1600 a mezikolo prohodit. To ale do srazu asi nestihnu. Tak můžu vzít 1500 nebo 1600, M700, 6900 a určitě bych vzal mikrosystém "22", pokud stihnu dát dohromady šílený kazeťák.

[69]:Mám stříbrnou verzi a jsem tomu rád, líbí se mi víc, vzhledově velmi zachovalá. Přetáčí dobře, i krásně hraje a nahrává, jen občas při přepnutí ze záznamu do reprodukce se rozkmitají indikátory, pomůže párkrát promačknout záznamové tlačítko. Myslím, že asi budou zaoxidované kontakty na přepínači.
Taky mám ještě přenosnou Aiwu typ CS-300 z roku 1983.Sympatický kazeťáček, líbí se mi, že má vestavěné dva mikrofony, nad každým reproduktorem jeden, takže se dají pořizovat pěkné stereo záznamy.

[70]: AD-1800 mám taky stříbrnou, AD-1600 i AD-1500 mám stříbrnou i černou.
Přenosňák žádnej od AIWY nemám ale mám JVC RC-717, který má dva OTOČNÉ mikrofony .

VŠEM:
Ahoj chlapi !
Vyčkám ještě do této neděle do odpoledne a navečer pošlu počty lidí a pokoje hotelu.
Rovněž Vám rozešlu bankovní spojení a částku, kterou mi, prosím, obratem pošlete prosím na zmíněný účet. Já to pak zaplatím kartou na místě celé. Samozřejmě myslím jen ubytování
Obecně:
=======
Každý víte, jaký pokoj chcete, takže:
Cena za JEDNOLŮŽKOVÝ pokoj (jedna osoba na pokoji) = 1030,-Kč
včetně snídaně švédské stoly a včetně DPH/NOC
Cena za DVOULŮŽKOVÝ pokoj (dohromady za 2 osoby) = 1410,-Kč (705,- Kč/osoba)
včetně snídaně švédské stoly a včetně DPH/NOC
Cena za TŘÍLŮŽKOVÝ pokoj (dohromady za 3 osoby) = 1780,-Kč
včetně snídaně švédské stoly a včetně DPH/NOC
To platí pro všechny, co jsou ubytovaní a spí v hotelu (tudíž ne pro Mirka).
Salonek nám budou účtovat hodinově 200,- Kč/hod. a platí se logicky po akci, tudíž na to se složíme v závěru akce až tam ...
Jinak mi držte palce, protože tady už druhý týden bojuju s virózou, polehávám, potím se a pevně doufám, že zcela beze zbytku budu OK do toho 20.10.
Je to ještě dlouhá doba, tak snad ... Nicméně mne to neskutečně se.re

[72]: Mě osobně nevadí ani třílůžák, pokud budete se mnou chtít někdo sdílet pokoj, není problém.
Takže očekávám Vaše návrhy ohledně zalehávacího pořádku.
[71]: Ty tape decky AIWA AD 1500 i 1600 bych docela rád viděl naživo, můžeme porovnávat. Ještě napiš, jestli vezmeš i tu 1800, nebo mám vzít tu mojí.
[56]: Vildo, tak mě napadlo, že by možná nebyl špatný nápad, kdybys jel škodovkou, protože pokud ano, tak bys mohl přijet v sobotu ráno ke mě, tam bych naložil přístroje i sebe a pak bychom vyrazili spolu. Bylo by to i lepší v tom, že bych mohl vzít čtyři kousky, tu MGK 10, MF2, speciál B43 a případně i tu AD 1800.
Kdybych totiž jel podle původního návrhu s Petrem a srazili se na Wilsoňáku, musel bych vzít jen tři mašiny, čtyři už bych do MHD fakt nepobral.
Je to samozřejmě jen návrh, ale možná by nebylo špatné o tom pouvažovat.
No a Petrovi samozřejmě přeju brzké uzdravení!
Petře nepropadej panice, když jsi to už takhle skvěle zorganizoval, tak rozhodně nevěřím, že by osud dopustil zrovna u Tebe nějakou překážku, která by Ti zabránila se srazu zúčastnit.
Já se těším každým dnem víc a víc, kromě Vildy a Luckyho nikoho osobně neznám, takže rád poznám nové kamarády.

[73]: Tak já hlavně ještě na 100% nevím, jestli pojedu. Má práce mi nedovolí moc plánovat. Pokud pojedu, tak další věc je, že v Praze mám z nich jen M700, 1600 a 22.
Jinak 1600 se od 1800 liší jen tím, že nemá DNL a 1500 od nich zase tím, že má horší hlavy.
Pokud ale pojedu, tak nějakého kuřáka můžu z Práglu vzít taky. A nějaké exponáty se do kufru také vejdou .
Petr.116 [72]:
Já ti ty peníze dám zítra až pojedu k tobě pro ty lasery, ok? Bude to tak i rychlejší, osobně to předat.
Westfan [73]:
Jo to by šlo. Budu s tím takhle počítat. Pak mi do SMS pošli adresu, kde Tě mám vyzvednout. A já bych v tomto případě mohl vzít možná i nějaký magič navíc, ale vezmu asi jen ty tři.... T-B73, T-B100 a prototyp. A hlavně můžu všem ukázat Estellu naživo
Sraz bychom dali v kolik hodin u tebe??

[75]: Vildo, adresu ti pošlu v SMS, nebo mailem.
Myslím, že sraz by byl asi lepší někdy ráno, třeba kolem osmé, nebo deváté, pokud ti nebude vadit vstávat brzo, myslím, že by to bylo dobré ze dvou důvodů, jednak bych souhlasil s návrhem, že by bylo dobré udělat sraz v hotelu dřív, než v 16 hodit a taky abys nemusel škodulku tolik hnát, je to přece jen delší štreka.
Doufám, že bude hezké počasí, abys vzal Estellku, hrozně rád bych ji viděl naživo, naposledy jsem ji viděl na vlastní oči ještě před tou přestavbou.
Ale i kdybys jel Margotkou, tak se nic neděje, hlavně, že pofrčíme.

Westfan[77]:
Vilda[75]:
Kluci, asi Vám to ještě zjednoduším - vezměte si oba spolu ten 2L, já tentokrát taky vezmu 1L - kdyby mne (doufám, že ne) ještě zlobily průdušky.
Tím pádem si budete moct věci, co přivezete, dát rovnou do svého pokoje
a pak to (až se otevře salonek) do něj dle potřeby nosit ...
Pokud souhlasíte, vypadaly by pokoje takto:
BalenoGLX ... 1L
Enter ... 1L (rezervace s otazníkem - snad přežijou)
Seiko ... 1L
Petr.116 ... 1L
Libor ... 1L
Standoch ... 1L
Westfan + Vilda ... 2L
Petr Novák ... 1L
Mirek ... bydlí v Brně

ALL:
Z toho ale teď vyplynulo, že bychom jeli se Seikem z Prahy sami, takže pokud by Petr Novák měl zájem, mohl by jet s námi ve třech ... Dokonce by se dalo dohodnout, že bychom ho vyzvedli v Kamenici (nebude-li v Praze) doma
VŠEM:
Jak to uděláme s časem příjezdu? Individuální, nebo si domluvíme nějakou hodinu v tu sobotu?

Vilda[80]:
No jasně - už blbnu. Samozřejmě - Standa jede se mnou.
Pokud jde o Paliho - bohužel je poslední dva víkendy v práci ...
Westfan [77]:
Když bude počasí přát, jedeme tímto vozem
http://img.skoda-virt.cz/vase_auta_upload/4/2930/2930_2012-08-16_18-23-44_71.jpg
Pokud budou hrozit vytrvalé deště, je třeba se spokojit s nižším komfortem
http://img.skoda-virt.cz/vase_auta_upload/4/8624/8624_2012-08-16_17-46-16_16.jpg
(samozřejmě bez toho vozíku vzadu )

Vilda[81]: + ostatní:
Samozřejmě sem pište návrhy, jak to vidíte s časem příjezdu, pak z toho uděláme concensus.
Jen chci upozornit na to, že pokud vymyslíte nějaký čas už dopoledne, riskujete, že exponáty a bágly budete muset zatím nechat v autech nebo někde v budově, protože (sice jsem to zatím s hotelem neřešil) většina hotelů má v den X hotelový pokoj volný až od určité hodiny (domnívám se, že od 12:00, ale může to být jinak).
A nechat to rovnou v salonku by nebyl moc dobrý nápad, protože by nám ho od toho okamžiku účtovali. A zkuste si představit, že by 2 lidi přijeli např. v 9:00, zbytek třeba v 15:00 a těch 6 hodin x 200 by bylo navíc ...
Tohle chce vyřešit efektivně. Já v neděli večer, až budu hlásit ty počty, zjistím, od kdy budou volné pokoje a dám vědět. Salonek bych do tohohle nemotal.
Petr.116 [85]:
Mě právě napadlo, že ideální by byl příjezd tak na tu 12tou hodinu. V klidu se ubytujeme, dojdeme na oběd a pak si uděláme prezentaci a volnou zábavu v salónku. Přemýšlím, že bych možná vzal na FLASH disku i nějaké fotografie svých magnetofonů, které s sebou nepřivezu. Tuším, že podobně to udělal loni Enter, ale nejsem si teď jistý. Vím, že jedna prezentace tam byla.

Vilda[86]:
Moje reakce byla ta, že jsem ten dotaz na to, od kdy se lze ubytovat v den X, poslal už teď.
Jak se ozvou, šoupnu to sem

PRO VŠECHNY: souhlasím s Vildou, ta dvanáctá hodina by byla pro příjezd ideální, to ale znamená, že bychom museli opravdu vyjet tak kolem osmé.
Myslím si, že kolem poledne už pokoje určitě už volné budou, vycházím aspoň ze svých zkušeností, kdy ubytování vždycky bylo možné právě od poledne a vyklidit pokoje bylo nutné vždycky do deseti dopoledne.
Přemýšlím ještě o tom, že když pojedeme s Vildou autem sami, tak bych mohl ještě přihodit do batůžku ještě nějaký malý kousek ze sbírky, třeba kazeťák B60, nevím, jestli jste ho někdo viděl naživo, nebo přenosný cívkový Blues, ten jen nevím, jestli funguje, nemám k němu síťový adaptér a investovat do šesti špalků jsem se ještě nerozhoupal.
A určitě bych také hodil fotky celé mé sbírky na flashku a také se pochlubil při prezentaci.
A ještě jedna pro Vildu: ta Estellka je opravdu nádherná, doufám, že vyjde počasí, abychom mohli jet s ní. Napadlo mě, že by jí moc slušelo trochu barevně vyladit kola, možná, že to znáš, ale kdyby ne, tak pro inspiraci mrkni sem:http://en.skoda-club.net/graphics/msgboard/7591/full/kop3.jpg
Westfan [88]:
Už jsem přemýšlel nad novou barevnou variantou kol, ale bylo by to trošku jiné. Kola by zůstala bílá, ale červeně bych obtáhl obrysy "květů". To co je v odkaze černě by bylo bíle a co je stříbrné by bylo červeně. Je to ale šílená piplačka. Nechám to jako inovaci na léto 2013 (pokud nebude v prosinci konec světa ).
Do brna je to na jak dlouho? Tak 2,5 - 3 hodiny? Když pojedem těch 130 km/h tak bychom to měli stihnout nějak šikovně.

Ta kola budou určitě vypadat moc pěkně jak navrhuješ, jsem zvědav, jak to bude vypadat v reálu.
Do Brna to vychází nějakých 260 km, takže ještě by bylo dobré počítat také s přestávkami např. na WC, nevím taky, jaký bude provoz, ale předpokládám, že v sobotu dopoledne by nemusel být moc hustý, tudíž že do tří hodin jízdy bychom se měli v pohodě vejít. Pokud bychom jeli Margotkou, tak o trochu déle, myslím, že stopětku trápit v kuse 130 km/h bych neměl to srdce.

Já se zase budu snažit sehnat něco, kde nebudu muset kupovat českou dálniční...

Vilda[89]:
Jižní Město - okraj Brna, cca 199 km
+ přičíst cestu přes R1+D5 a zpět do Loděnice u Berouna
(jeď z Jižáku určitě tím okruhem přes Lochovický tunel, ať taky Estelka vidí něco pořádného A ty se vyhneš městu ...
Westfan[90]:
... a ona Estelka vydrží jet celou tůru 130 km/h, když jezdí jen na srazy a páníček ji šetří ?
Až budete nakládat kufr, nechte místo na pár kanystrů s vodou, kdybyste holku "utavili"
... jinak máš pravdu - v tu dobu bývá D1 v klidu ...

Petr[92]: Máš pravdu, bral jsem to z toho pohledu, že má Estellka 5q a upravený motor, u Margotky bych hádal ustálený rychlostní průměr cca 90 km/h, tudíž bych to spíš počítal tak 4 hodiny jízdy
Ten okruh s tunelem je fakt paráda, když jezdím od nás za kamarády do Velešína po strakonické, jinudy už nejezdím.

[88]: Westfan:
Klidně Blues vem já vezmu mýho Starta a monočlánky mám.Mám tu výhodu,že je v práci můžu vyfasovat.Sice ne nějak často,ale jde to.
Petr:
Tak zítra se na všem domluvím s tím zedníkem tak mi to snad vyjde-musí
Doufám,že v práci mě nijak nezrušej to volno máme málo lidí.Víš co Petře já to tak nemám rád tuhletu nejistotu kdy se tady něco plánuje ty se snažíš a organizuješ a pak se u mě něco podělá.Jak bych pak před tebou a všema tady vypadal?Jako vůl
A to nechci proto se zatím nijak tady moc nevyjadřuju.
Věřím,ale že všechno vyjde jak chci já
Petr.116 [92]:
Teď jezdí sice převážně na srazy, ale absolvovala mnoho dálkových tras jednom kuse bez přestávky, kdy jela třeba 300 km. Uvařil jsem ji jen párkrát, ale to byly spíše závady typu prasklá spona na hadici a následně únik kapaliny. Dnes mohu s klidem řící, že všechny hadice jsou vyměněny a spony jsou nové. S Převodovkou 3,9 se dá jet bez problému 130 km/h pořád.
Westfan [93]:
Margot má klasickou 4q převodovku se stálým převoem 4,22, takže tam je max. rychlost aby to moc nežralo a člověk neohluchl těch 100 km/h. Jel jsem s ní víc, ale znám moc dobře technický stav a nepokoušel bych to.

[94]: Byl bych moc rád, aby Ti to vyšlo a mohl jsi jet. Moc rád bych taky viděl toho Starta, to je jediný typ, který mi ve sbírce chybí.

all:
Ahojda, pisu z Nokie E72 z postele pres wifi, tak jen strucne:
hotel odepsal, ze standardne se ubytovava od 12
:00. Ale pokud predtim ty pokoje nejsou obsazene-pplny hotel atd.-ze by to slo uz cca od 7.00.
Jenze si myslim, ze delat organizaci a spolehat na neobsazenost za mesic je ducharina a blbost.
Ja bych to nehrotil, vyhlasil oficialni cas prijezdu tentokrat na 12:00 a klid.
Tak napiste jednotlive, zda to vyhovuje. Zejmena ti, co pojedou se mnou: Standa, Seiko a Petr Novak, bude-li chtit s nami a ne svym autem.
Znamenalo by to ale Standu a Seika nalozit na Wilsonaku uz tak v 9:30 maximalne a pak jet cestou pro Petra N. Muzeme i driv. Ja ano, nevim jak Vy.
Napiste

Souhlasím s příjezdem ve 12:00
Možná s Vildou dorazíme o něco málo později, záleží na tom, kdy pro mě Vilda přijede a na průběhu cesty.

Šmarjá chlapi, co dělaáte kovbojku z příjezdu na hotel? Tak kdo přijede před dvanáctou, musí počítat s tím, že pokoj ještě nebude připraven. Nic víc a nic míň.

[95]:I moje bývalá 124-ka 250D v kombíku měla koncový převod na diferáku 3,9. S její 5-stupňovou převodovkou a ubohými 69kW (to auto váží 1550kg samo o sobě bez pasažerů a nákladu) to při 170km/h točilo 5000 otáček - to jsem myslel, že už ten diesel vylítne z pod kapoty a bylo to její maximum. A když jel po D1 v těch kopcích a šlápl třeba při 140km/h na plyn, tak jediný ručky, co hýbali byl palivoměr (směrem dolů) a teplota motoru (směrem nahoru). Rychloměr s otáčkoměrem stáli na místě - a to jsem byl rád, že to tu rychlost udrželo, páč motor byl fakt v dobrý kondici.
Pohodlná cestovní rychlost byla tak do 120km/h, kdy to točilo ještě snesitelných 3500ot.
A to berme tak, že W124 je mimořádně tichý vůz i na dnešní dobu. Takže předpokládám, že i pro Estellku by bylo ideální cestování tak při 110km/h. Blbý je to, že pravý pruh na D1 je nepoužitelný a když se chce člověk udržet v levým, tak to musí mít na budíku nonstop 140-150. Tehdy se dá jet pořád v levým a občas jen pustit nějakýho rychlíka.
Enter, Petr.116: Souhlas. Oficiálně je to na 12:00. Kdo přijde dřív a nebo pojezději, je to jeho věc.
Komentáře jsou uzavřeny.
ALL:
BalenoGLX předběžně navrhl 19.10.2012.
S tím naprosto souhlasím ...
Pište dál ! Děkuji