Komentáře
Zobrazit vše (9340)
Zobrazit starší komentáře
[8700]: A proč jsou všechny drahé kvalitní bedny výrazně hlubší než širší?

[8702]:
Protože tomu lidi věří ... Teď jsem zrovna koukal na bednu asi za 250 kkč, kde v textu bylo mj. "navrženo na potlačení stojatého vlnění".
Kdyby to mysleli fakt vážně, tak ty bedny nemají rovnoběžné stěny ...
Zůstávám v klidu. Nesmíš věřit všemu ...
[8703]: No ale věří tomu všichni výrobci I ty Mirkovy jsou výrazně hlubší, a boční stěny mají mírně vyboulené. A ten zvuk... ten ZVUK!

[8703]:Ahoj Petře, tak se mi donesla zpráva , že jsi si otevřel truhlářství. Je to pravda?

[8706]: Nemluvil, ale koukaljsem nedávno po bednách, tak vím A rád bych znal fundovaný názor (BalenoGLX?) proč všichni výrobci dělají ty bedny hlubší než širší, když Ty tvrdíš, že je to blbost. Já to nevím, proto se ptám.

[8707]:
já jsem neřekl, že je to blbost, ale ten vliv není takový, jak se mu občas přisuzuje.
Mně ty rozměry tyk vyšly od důležitých parametrů - šíře ozvučnice v návaznosti na repro na ní - návaznost pásem, difrakce atd.
A z požadovaného objemu (důležité) pak vyšla hloubka. Navíc ty SV budou rozbité
benýnkou střeďáku, vnitřními rámečky pro montáž zadní stěny atd. A samozřejmě kvalitní tlumení vevnitř.

tyk -> tak, benýnkou -> bedýnkou

[8688]: Mr.Revoxe nakopat do prdele,nasrat do xichtu,urvat koule a zahrabat 10 metrů do země za ty kecy.
Koleduje si vintage magor
Jak jsem to četl tak jsem tu u toho tak nadával,že si žena myslela,že čumím na nějaký zprávy

[8711]: Ostatně podívejte tady: Sice má TÝKA ale naprosto odpadový sourroundový receiver a papumdeklové reprosoustavy téže značky a ON chce něco povídat o zvuku a kvalitě.
Se vsadím, že B73 na mém zesilovači a bednách zahraje líp, než Studer A 820 na jeho.

balenoGLX[8693]:
Máš pravdu, v té SP210 to bude i regulovat ten motorek, na desce DE jsou některá místa neobsazená. Na e-bastlírně jsem četl, že by to mohl zvládnout DKL, psal tam někdo, že mu to odešlo a pak děkoval DKL za tu PROMku. Tak nevím...Každopádně, když do toho nejde plné napětí 5V, tak by to odejít nemuselo, nebo jo? Když jsi ještě SM260 měl, vyskytly se nějaké problémy?
libor[8694]:
Nevím, jak je to kompatibilní, SP210 jsem viděl jen na obrázku. Pokud by ses na to někdy mrkl, tak dej, prosím, vědět. Na to "domácí" programování jsem dokonce viděl někde schémátko, ale používalo to impuls asi 11V, 30V by ta vnitřní struktura podle mého názoru nevydržela. Každopádně bych to doma nezkoušel, u PROMky má člověk jen jeden pokus...
[8713]: Hmm ty s tou stavbou jdeš úplně proti dnešnímu proudu
Tak ať dopadne dobře přeju...

[8704]:Ten zvuk nedělá poměr stran a vyboulené bočnice. To je jen kosmetika. Zvuk dělají především měniče, výhybky a dobře navržená čelní stěna (samozřejmě taky dostatečná tuhost bedny)...ty vybouleniny a zběsilosti ála Avalon jsou jen tím typickým "hájendem" pro oko. I bedna vzhledu ledničky může hrát dokonale a odpálkovat BW-čko za 150 000Kč... Bedny hlubší, než širší se dělají proto, že za
1. úzký sloupek podle většiny vypadá lépe
2. Když už uděláš úzkou bednu, musíš objem dohnat hloubkou
3. Užší ozvučnice je lepší z hlediska difrakcí (není potřeba vyosení měničů) a při kompenzaci bafflestepu stačí menší indukčnost cívky před basákem, páč se frekvence posouvá výš.
Jinak ale může taková i taková bedna s domrvenou výhybkou hrát úplně stejně blbě.
[8699]: Igore, to nemá na zvuk skoro žádný vliv....vyložně špatná je jen bedna formátu Tesly Dixi...stejný rozměr šířky a hloubky není nijak fatální (umím doložit měřením).
[8712]: To bez debaty...a moje B73 mu to přehraje i bez zesilovače.
[8714]: Řídící deska SP210 a SM260 je stejná a plně kompatibilní. Odlišná je u SM261, která má navíc automatiku zpětnýho přetočení pásku a následný playback. Já měl doma v opravě celkem hafo těch tesla decků s různými závadami...psát o všem, co běžně potkává tyhle magnetofony by bylo na dlouho. Nejčastěji ale odcházejí CMOS-ky 4051 a 4066, spínací trandy solenoidů a motůrek pohonu capstanu. Z mechaniky se rozpadá vozík s hlavami a plastová kolečka u převíjení...
[8716]: Ještě mi prosím vysvětli důvod zkosení hran přední stěny o 45° (třeba 3cm) a napiš názor na šroubovanou zadní stěnu. BTW: Tys ty Petrovy bedny navrhoval?

[8717]:
Zkosení - kvůli difrakci.
Bedny řešíme s M. ve spolupráci, důležité věci konzultujeme a pokud jde o tu demontovatelnou zadní stěnu:
To je můj požadavek, aby se lépe vše montovalo, dobře prolepilo a utěsnilo a v přépadě ladění či opravy byla možnost přístupu.
z technického hlediska za předpokladu, že je tato namáhaná stěna připevněna dostatečným množstvím šroubů a utěsněna, je to zcela jedno. Nesmí být porušena tuhost. A že to tuhé bude (MDF 25 mm !!!), to si piš
Je to jen jistá komplikace při výrobě, která ale má celou řadu výhod.
Kdyby sis na nějakém "odborném" webu přečetl, že to vadí, tak dotyčný ví kulový ...
Nehledě na to, že to je můj problém.
Mně už tyhle oponentury nebavěj. O akustice něco vím a vím, co si můžu dovolit.
[8718]: Nerozčiluj se Já chci, aby ti to hrálo co nejlíp. Ptám se na ty věci proto, že:
- o tom nevím moc, tak se aspoň něco dozvím
- taky třeba proto, že můžeme tímto přijít na nějaký renonc (mohlo by to pomoci tobě)
- protože mě něco takového nejspíš v budoucnu čeká
Už se na nic ptát nebudu.

[8719]:
Šavle zastrčit ... neboj se, já taky zvažuju kdejaký detail, abych nevyrobil problém. A přesto, že něco o tom vím, se klidně poradím
A neboj, já se nerozčiluju ... jen jsem chtěl upozornit, že některé informace, na které můžeš na WEBu narazit, jsou často ptákoviny

Zdravím kluci
Libor se asi teď převrátí třikrát dokola,ale já to jsem dám.
I když miluju rockovou a metalovou hudbu mám taky rád Italo disco 80tých let.Dá s říct,že na tom jsem vyrostl
I když si klidně někdo řekne muzika pro buzíky mě se líbí.
Vím že sem nechodíme jenom my skalní takže pro lidi co mají rádi 80tky mám výbornej odkaz.Dneska jsem to našel:
http://italodiscoinfo.blogspot.cz/
Vložím to ještě do sekce muzika
A hlavně mě hned nekamenujte
Víte jak se říká:Komu se to nelíbí ať si p...l políbí

[8723]: Taky už to tam nejni
Ale je pravda,že jsem ho dneska prohnal.Když jsem našel tu stránku tak jsem hned založil 18 Cm Maxell-rychlost 19 Cm/s,připojil ntb a už to frčelo
Je to vlastně internetový radio takže tam jedou bez keců non stop
Aspoň jsem se po dloooouhý době rozvlnil v bocích
Kápnul jsem s tím do noty i drahý polovičce
[8724]: Ta 19cm/s je na tohle zbytečná... chtělo by to zjistit, jaký to má datový tok, ale nic moc to nebude, taky zvukovka z NB Kdybys byl poblíž, půjčil bych ti hodně slušnou externí zvukovku, má i optický výstup a kde co... zas by to bylo o něco lepčejší

[8725]: Tu 19ku jsem si pak uvědomil taky,ale už jsem to tak nechal.
Ale čuměl jsem co lezlo z CMka
Když jsem měl poslech "před páskem" source tak co tam šlo bylo pravda takový neslaný nemastný ,ale když jsem přepnul "za páskem" tape,tak to bylo uplně něco jinýho-výraznější výšky i basy-nevím jak bych to popsal-prostě takový dynamičtější
Musím uznat,že Maxell je Maxell
I když už zrovna tenhle už má něco za sebou proto jsem ho na tuhle nahrávku použil.
Ale jak říkám ta nahrávka co lezla ven mě fakt překvapila.
Co dokáže panem MR.Revoxem zatracovaná "posraná" Tesla CM130 s dobrým páskem
(Já toho xindla nepustím z hlavy,že jsi to sem dával Libore
)
[8726]: A nemáš ty ji náhodou od Mr. Revoxe? Jinak Maxell je Maxell - u Sony TC-377 je ten rozdíl ještě o dost větší než u CMka - samozřejmě ve prospěch Maxellu. A klidně ten pásek vem na sraz - můžem ho zkusit pustit na Revoxu (ne na Mr. Revoxu)

[8726]:Stando, buď v klidu a mávni nad tím rukou.
A víš, co je na tomhle případu nejparadoxnější? Že moji CM130 a B100 jsem koupil přímo od Mr. Revoxe, který až do doby, než se zbláznil do firmy Vintage Audio a začal plivat na Teslu a potažmo i na nás a celý tento náš oblíbený web, si ji nemohl vynachválit a dalo se s ním ještě komunikovat. (viz staré, dnes již smazané příspěvky zde na blogu)
Docela mě svrběly prsty připsat do diskuze na ty Hifinázory, ať si radši moc nevyskakuje, že stejně má ještě pro jistotu doma ve sklepě B56 stereo. A taky jsem nějak dost dobře nepochopil, proč si dává nick Mr. Revox, když stejně vlastní a rozplývá se nad Teacem.

[8727]: Jasně vezmu ho na sraz aspoň uvidím jestli budu z mého CM zklamanej a koupím si tedy nějaký Vintage
Když už jsem u toho tak u mě to zatím nemá cenu.CMko bohatě stačí.Víš jak dostává ten magič od tý mojí 1,5 letý princezny??
Zastavuje mi kotouče,se vším kroutí....bych jí mušel pazoury urazit.
No bejt to třeba B115 tak už nemá ani jeden potenciometr
I když už to má okoukaný tak už se trochu sklidnila

Vendo já už si z toho dělám srandu
Ale nechápu jak se může takhle někdo změnit
No i když uvidíme co ten Revox a Sony udělá do budoucna s Liborem
[8730]: Jestli si na něj nakoupím hliníkový cívky, tak mně nejspíš zabije

[8717]:Libore, můžu Ti o tom vysvětlit mnoho (z toho, co vím), ale je to na dlouho. A za vším stojí prachobyčejná fyzika.
Já ty bedny nenavrhoval, fungoval jsem spíš jako schvalovací orgán, občas dal nějakou radu, nebo připomínku. Co se zadní stěny týče...já je mám taky u všech beden lepený, ale znám lidi, co zadní stěny šroubovali a nešlo o žádný pučmidráty v oboru a byly to projekty v ceně od 40 000Kč výš. Je to spíš otázka chuti. Já mám třeba panický strach z toho, že se mi nepovede zadní stěnu utěsnit, tak mám lepenou...ale jinak je šroubovací zadek neskutečně praktický, zejména při laborování.
[8730]: Taky mám doma velkýho akaie a na rozdíl od mr revoxe i slušný zbytek řetězce a neplivu tady na teslu. Vím, že tesla není žádný těžký hifi, ale prostě dělala, co se dalo a stvořila věci, které uměly v rámci svých možností zahrát dobře. Osobně si myslím, že raz to pochopí i Lukáš...trochu zestárne a snad získá nadhled a bude se řídit i vlastním rozumem...nejen tím, co mu nakecá prodejce ve VA.

balenoGLX[8716]:
Děkuji Ti za info, nějak to pořeším. Ten držák jsem kontroloval a není mu nic, ale zase ten setrvák... Po zvukové stránce jsem byl velmi překvapen, hraje pěkně. Podle hlavy má najeto dost, motor capstanu má tichý chod, měněný asi není. Hlavně aby to celé aspoň pár let vydrželo...
Martin [8673]:
Vše dorazilo v pořádku, jen je to teď mizerie s časem.
audiotechnika [8676]:
Ale houbeles. Motor za zadní nápravou a pohon zadních kol je to nejlepší co může bejt. Nesmíš se bát si občas dopřát trochu driftů a i v zimě na sněhu neni problém to udržet na silnici. To auto jede tam, kam chceš ty, jen je potřeba se "naučit řídit zadohrab". Když přijde kopec, vyjedeš všechno.
Jinak poměrně zajímavý model je i Porsche 914, kde byla spolupráce s VW. Nevypadá to zle a zajímavé je i řešení dvou zavazadlových prostorů, protože motor je umístěn před zadní nápravou.
audiotechnika [8679]:
Jinak, osobně si myslím, že mnohonásobně je lepší Porsche 959, což je taková nafouklá 911 s pohonem všech čtyř kol. Řekl bych, že bude lepší než 928.
balenoGLX:
Tak jelikož naše parta jsou spíše originalisti, veteránisti, kteří skousnou spíše jen dobovou úpravu, či doplněk, tak bych neřekl, že na Pohofest jezdí bastly. Jako jo, sem tam se nějaký najde, ale převážně jsou to restaurovaná auta, nebo dochovalá v původním stavu. Oplastované hrůzy už dnes moc nejsou. Nebo jezdí na Doksy, kde jsou jim podobné katastrofy :-/
audiotechnika - libor [8688]:
Napadá mě jedinej pacient, protože jsem byl u toho když tu X2000 kupoval. Já tehdy zvažoval nad X1000R, protože jsem chtěl magnetofon s reverzem.

[8733]:
Tak termín "pučmidrát" jsem neznal a neskutečně mě pobavil.
Ale dík, žes to Liborovi vysvětlil. Mně to moc nevěřil
Standoch [8726]:
Že se tím necháváš rozhodit Jak tu už bylo psáno, lidská blbost nezná hranic. Já se jen trochu zastanu RMGi, protože ty pásky PM975 co od nich používám jsou poměrně dosti slušné. Přirovnal bych je k Maxell UD35-90, nebo jak bylo a je to značení. Na B73 mi to stačí
Westfan [8728]:
Jsou věci, které je lepší nechápat, protože jsou nepochopitelné Kdo ví, jestli ta B56 ještě vůbec existuje. Alespoň je fajn, že ta CM130 a B100 se dostaly do dobrých rukou
Standoch:
Mám pro Tebe připravenou tu Unitru, jak jsem tu psal, tak přemýšlím, jak ti ji předat. Jsou k tomu i nějaké pásky. Pokud by se Petrovi chtělo zastavit se u mne v pátek ráno (na škodovky jedu až kolem poledne) tak bych mu ji pro tebe nachystal. Zase to nechci nijak komplikovat, ale kdyby to takto šlo, bylo by to fajn.

[8741]:
Vildo, asi jsi měl štěstí s těmi PM975. Ale LPR35 je šílenej ... už se to tu probíralo. Super elektricky, jenže co je to platné, když mechanicky špatný.
A pokud jde o RMGi obecně: děsí mne firma, která neudrží při výrobě toleranci šířky pásku a občas se tak pásek nevejde do vodítek se všemi důsledky. Informací tohoto druhu bylo v určitou dobu na webu dost. A bohužel zaznamenal jsem to taky. Docházelo (dochází ?) k tomu prý při řezání pásku z původní velké šíře na 1/4" (v našem případě).
[8736]: Sem tušil že Ty se ozveš Tak pro tebe: Motor za zadní nápravou je špatně. Naježděno mám se stodvácou zamlada dost, neboj
Uvědom si dvě věci: Kde tobě už ustřeluje zadek, ostatní ještě vpohodě jedou ve stopě. takže ve výsledku jsi co? - pomalejší. Což je u sportovního auta špatně. A druhá věc - to kde ty si pohráváš se stodvácou ve smyku tak to děláš ve 40-50, km/h. Tam ten Poršák ještě relativně sedí. On se Ti urve v kile a víc, a to už máš pak na reakce milisekundy. Důsledkem tohohle zákeřného chování jsou stovky roztřískaných těchto 911tek nejen v době, kdy byly nové, ale i dnes...
k 914 - ano, dva kufry, motor uprostřed, pohon zadku je naopak to nejlepší co může být. Následovníkem 914 se stal až po dlouhých letech Boxster. Jinak tuhle koncepci používá i Ferrari, Lambo apod.
959 - není klasická sériová 911. Je to postavený závodní speciál. který se nakonec dostal i k zákazníkům, a to až v roce 87. Taky stál ranec a vyrobili jich celkem jen 337 kusů... zato 928 byla několik let nejrychlejší sériové auto na světě - a k tomu se skvěle řídila.
Ale nechme aut. (PS: Ne že bych tu slídil po nocích, ale vzbudila mne strašná bouřka, je tu teď peklo

[8744]: Hele, říká ti něco jméno John Haugland? Nebo Svatopluk Kvaizar? Ti by se ti vysmáli.
A uvědom si, že téměř všechna auta dnes mají rozdělení hmotnosti 50:50 bez ohledu na to, zda mají motor před přední nápravou, za zadní nápravou nebo uprostřed. Naopak zadní pohon je důležitý v tom, že když mají nápravy podělené úkoly (jedna řídí, druhá táhne), tak řízení netahá za volant ale jinak už dneska objektivně předokolky jedou stejně jako zadokolky.
P.S.: Mne nevzbudila bouřka ale dcera, která se k nám přišla natlačit do postele a pak mě z ní vytlačila .
[8745]: Zadní náhon je důležitý hlavně kvůli přenosu výkonu na vozovku - přední má problém s výkony nad 200 koní.
Jinak jména ano - a? S tím motorem za zadní nápravou - automobilky, které to používaly od toho upouštěly v 60tých letech, a dnes to nedělá nikdo - krom Porsche, a tam je to spíš kvůli tradici. Taky jsou ale napěchované elektronikou pro stabilizaci jízdy a jsou už těžší na předek, než ty staré 911.
PS: Teď mne pro změnu vzbudil budík do práce, kterej jsem zapomněl na víkend vypout A kup si větší postel

Silně přetáčívý vůz je špatně...silně nedotáčivý vůz je taky špatně...a o nic jinýho se nejedná. Naštěstí doby, kdy u zadokolky člověk plivnul pod kolo a nepohnul se, nebo předohrab s těžkým motorem zatáčel asi jako když hodíte sekyru už jsou za námi. Dokonce i vůz s motorem za zadní nápravou může být neutrální...ale za cenu přestěhování všeho možnýho dopředu, popřípadě přídavných závaží, aby bylo rozložení hmotnosti optimální.
Já jsem například zastánce klasiky...motor vpředu, pohon na zadek...ale znám předokolky, se kterýma se mi jezdilo taky velmi dobře.

[8742]: To se dohodni s Petrem jak chceš a jak se Petrovi bude chtít a bude mít čas.
Nebo to můžeš nechat na někdy až budeš mít čas a bude se ti chtít protáhnout škodověnku po vlastech Českých až k nám na sever
Bavili jsme se přeci o tom,že já tu zas mám tu B90 a že by jsi si ji vzal.Takže třeba někdy o prázdniny při hezkém počasí si pro ni můžeš přijet vezmeš tu unitru,pokecáme a dáme výměnu


[8746]:
To si myslíš, že širší postel pomůže ? To jsi naivní a je vidět, že jsi ještě 1,5 ročního ďáblíka v pelíšku neměl ...

[8752]:
Mluvím o dítěti, které sebou mele, leze pře všechny legální uživatele pelechu, okusuje Ti nos, má diagnostické dotazy typu "ještě spíš, tatínku ?" a Tebe by kleplo ...
Zdravím všechny.Sehnal jsem B116 a dávám ji do pořádku.Bohužel mi chybí kolečko přítlačné kladky,které už tam chybělo.Neměl by někdo?Moc děkuji.Petr

[8752]: Já ti dám pšouk....
Právě tvůj Mr.Revox je velká tíha ten se potáhne za autem aby nebyla taková spotřeba cestou se z něj něco odlehčí a pšouk pro mě se poveze na bulánku...
[8755]: Ne pšouk ale pšonek. Jinak Mr.Revoxe klidně táhněte za autem přivázaného na tažném, ale mého Revoxe prosím na polštářek na sedačku

Dneska jsem ve svým skladišti a našel jsem tam kompletní B100...je tedy špinavá a nevím, jak je na tom po stránce techniky, ale po vyčištění by mohla být pěkná. Nechcete nikdo? Parádní mechanika B5...


[8753]: Jedenapůlleté dítě spí s náma pravidelně už od půlnoci, kdy se poprvé probudí a přeleze si k mamince, ve čtyři se k nám ale nanominovala pětiletá dcera, která spí normálně ve svém pokoji ale dneska ráno se jí zachtělo k tatínkovi a mamince a to napříč .
Jinak když někdo něco potřebuje převézt z Práglu do Šalingradu, může klidně na mne.
ALL: Ldybyste někdo chtěli, zdigitalizoval jsem ten pásek, co jsem dostal - je to to vysílání rozhlasu z roku 1968, projevy Dubčeka a Svobody k jednání v Moskvě, ke smrti Palacha, různá stanoviska atd. Kvalita nic moc - bylo to (asi na B4) v rychlosti 4,75cm/s, část byla i ve 2,34 cm/s. Ale je to autentické - a mrazí z toho. Odkaz zde: http://www.uschovna.cz/zasilka/MAUZU3VWD5X5W5G8-NFS
Petr.116 [8743]:
Jak jsi mi s Mariánem seřizoval moji B73, tak jsem měl s sebou právě tu PM975. Jednu pro seřízení a druhou nahranou s Ramones - album Ramones, kde jsem právě chtěl ukázat, že ty pásky hrají moc pěkně. Bohužel bylo tolik exponátů, že se na tuto reprodukci bohužel nedostalo
Stále mě vrtá hlavou tehle sraz, mrzí mě že nemůžu jet, ale už jsem přihlášený na Škodovky, takže tam bych dělal pak potíže a Tobě také narušil organizaci. Hold teď budu chybět, ale na příštím sraze chybět nesmím !!
audiotechnika-libor [8744]:
Nemůžu s Tebou souhlasit. Mě ustřeluje zadek při cca 90 - 100 km/h a to musím sakra trhnout volantem a když se mi to podaří urvat, tak stačí strhnout řízení na opačnou stranu. Nemám žádné protektory, ale pneu Michelin. I když je to rozměr 165/80 R13, tak chování je fantastické. I na mokru pěkně drží. Někdy tě musím svézt a pak změníš názor. Možná se směješ, ale já auta dojíždím i v kopcích a nejvíc mě baví serpentýny. Nádherně jsem si užíval tu cestu do Ostravy v těch kopích a to jsem měl obyč 105ku. Moje Estelle je krapet jiná liga. Neni to sériová škodovka. Nápravy sice ano, ale nemám tam 20 let staré gumy (dobré obutí je základ) a motor je ze škodovky co jezdila závody do Vrchu. Jinak bych s tím nejel tak ,ajko na minulý sraz. To by Ti potvrdil Vašek
V práci mám Kiu Clarus a v zimě je předohrab pro mě hrůza. Jdu čumákem napřed, takže hold je ta potvora dost nedotáčivá
Porsche je to samé co Škodovka. Nemám problém ho uřídit, protože na tuto koncepci jsem zvyklý.
Standoch [8749]:
Tak místo mi tu nezabírá a zase rád si udělám výlet, takže to asi udělám dle Tvého návrhu. Viděl bych to na červenech, předběžně někdy od 15. do 28. bych se nějaký dens tavil, ale to se domluvíme.

[8766]:
já mu to do Brna klidně vezmu ... stejně už se na to těší
Petr.116 [8767]:
Zatím nedovedu říct, jak dlouho budu doma. Záleží jak to bude s odjezdem na Dobrušku. Moudřejší budu během tohoto týdne od pondělí.
[8764]: Tak si to ještě rozmysli. Rád bych tě viděl.
[8765]: "Porsche je to samé co Škodovka" Hele Vildo, raději to nebudu komentovat. Kolik že jsi těch starých 911 řídil? Já pár jo. Nemám problém projet stodvácou nebo 944 zatáčku driftem, ale ty staré 911 nevarujou, uletí a nepomůže ti žádné strhnutí nebo kontra. Přečti si zkušenosti jak dobové, tak nových majitelů starých 911. A už dost o tomhle.
[8767]: Když to budeš nakládat, strč do kufru i Vildu

[8769]:No tak nevím ale když si jezdím se svým Porsche 911 doma po koberci tak vůbec nemám pocit, že by jízdní vlastnosti toho auta byly špatné. Spíše naopak.

[8769]:Musím ještě podotknout, že mé Lambrghini P400 Miura je co do jízdních vlastností a to na podlaze v předsíni výrazně lépe.

[8765]:Vildo, to je jako i s mými mercedesy W124...je to relativně přetáčivý auto. S líným motorem 200D, 250D, 300D nebo 200E (55,69,81,87kW) se zdá, že i při vysoký rychlosti je auto velmi stabilní i v řízeným smyku a dá se lehce korigovat. Proč? Protože točivý moment 125-180Nm je pro takovou těžkou kysnu málo a nedovolí razantní utrhnutí zadku. Pak si člověk myslí, že si s tím může dovolit vše. Zadek se utrhává velmi pozvolna...pokud jsem ale přesedl do 320E, což je 3.2 litrová R6 s výkonem přes 160kW a krouťákem 310Nm, tak se auto proměnilo na docela záludnou mrchu, kde se bez ASR urvou kola i na suché vozovce a třetím kvaltu, no a jedeš dveřma napřed. nechci pak vidět, co to je schopný udělat v zatáčce na sněhu, pokud těch 220 kobyl nasereš. To samý by udělala i Tvá škodovka. S tím dýchavičným motorem to jde...ale pokud bys pod kapotu hodil byť jen 115 koňový dvoulitr, který má velký ktrouťák již v nízkých otáčkách, tak bys viděl to harikiri.
[8774]: Není co dodat. A mají vliv i obuté gumy - 165/80/13 je něco úplně jiného něž 245/45/16 - to kdy se urve tak ámen

Pro pobavení:
určitě jste už v mládí slyšeli ... já třeba na koleji na Strahově naposled z pásku kamaráda ...
Ale tahle perla natočená údajně v Plzeňském rozhlase nemí chybu:
http://www.youtube.com/watch?v=QQ2ZwtxEsRE
Tak tady to je - YOUTUBE, tam je všecko

[8776]:
jinak tohoto slavného pána jste asi poznali ...
http://cs.wikipedia.org/wiki/Karel_H%C3%B6ger

[8776]: Tak tohle jsem měl na jedné pásce ještě trochu jinak,ale bohužel už ji nemám
Bylo to teda strašně nahraný.Pamatuju si ještě že za tím byla snad povídkaobití pevnosti kundočín
Jinak mě to Petře nepřipadá že to je Karel Höger
Hlas je hodně podobný to je pravda,ale to bude někdo jiný
Nebo to víš na 100% ?

obití-Dobití

[8778]:
100% od kluků z rozhlasu ...
Prej se tehdy pískli a tohle z toho pošlo ...

Já teď vyštrachal na pásce kapelu Icehouse...a za mně asi jejich nejzajímavější skladba: http://www.youtube.com/watch?v=uKumX0Aj_nE
[8776]: Já toho někde na nějakém pásku mám hodně (ale na kterém)? Babičku -jinou verzi, Labudu - Pichni, prosímťa pichni, Gabo Zelenay - Majstrovstva světa v jebačke, dále Kokot kominár, Jebal otěc, jebal syn, a další takové perly Ale musel bych to hledat... mám?
Labuda je i tady: http://www.youtube.com/watch?v=YdIMOferO3k
Jak Petr říkal - na youtube je všechno
-Ivan Krajíček - Kurva Božena: http://www.youtube.com/watch?v=2iN9Wik7pFI
-Ivan Krajíček - Daj mi salatu: http://www.youtube.com/watch?v=1wxMKAE4hLs
-Pavol Hammel - Kokot kominár: http://www.youtube.com/watch?v=0LVHvVxNHEw
- Nevim kod - Kokotik jaraby: http://www.youtube.com/watch?v=J6GdCkLIkNc
-Ivan Krajiček - Spojari: http://www.youtube.com/watch?v=ZYSNxoJWwXg
Vomrdali naši Anči: http://www.youtube.com/watch?v=8xHKucVfaB0
Kde som išiel z Kerestura:http://www.youtube.com/watch?v=swvjt2ZIr_0
a už končím, je tam toho víc
Jako jeden příspěvek mi to padalo do spamu...
Ještě jsem zapomněl na tu nejlepší http://www.youtube.com/watch?v=8bea9ky0tQA

[8787]:
Koukám nemáš co dělat, co ? Toho HDD prostoru u Vildova providera je na takovéto "vstupy" skoro škoda ...
[8788]: Se sprostejma hercema jsi začal ty A máš pravdu - na youtube je všechno, i to co bych tam nečekal
audiotechnika-libor [8769]:
Měl jsem možnost si za jednu 911 sednout, ale tak s cizím autem nemůžu dělat hovadiny. Známý má (měl) 924 a nepřišlo mi to jako nějaký extra velký zázrak. Navíc mu to za studena jelo na 3 válce. Jezdil s tím jeden čas na srazy. Byla to 924 v laminátech a-la 944 a předělaná ze stříkačky na dva karburátory. Barva žlutá.

[8789]:
Ale já vím
Jen jsem se musel smát, jak jsi sem sypal x "příspěvků" za sebou ty věci ... i ten systém poznal, že už to je skooro spam ...
Teď jsem sem zase po x hodnách strčil hlavu, protože jsem konečně dopsal a doladil skript, který mi do přeinstalovaného linuxového systému školního serveru zapisuje 450 uživatelů (jméno, heslo, umístění datové složky atd.)
Tohle psát růčo bych teda nechtěl

[8782]: Tak tu pásku by jsi mohl vyštrachat a vzít na sraz docela by mě zajímala ta babička jestli je to to stejný co jsem měl já

Když jsme u těch hovadin tak mám taky něco.Našel jsem to tenkrát někde na netu tak jsem to dal na youtube:

Chlapi nevíte kdo to je:

Tak se koukněte co jsem dostal z youtube do mailu.Aby panu Jandovi z OSA nešlo utrhnout hovno od prdele
Pozor!
Obdrželi jsme stížnost na porušení autorských práv vaším nahraným materiálem. Znění stížnosti:
◦ od uživatele Česká protipirátská unie v souvislosti s: Divadlo Járy Cimrmana-Záskok-Nejlepší hlášky – vrkosmrk
ID videa: toc0nk1awPs
Poznámka: V případě opakovaného porušení autorských práv bude váš účet spolu se všemi vašimi videi smazán. Vymažte prosím všechna videa, u kterých nejste vlastníkem práv, a nenahrávejte videa, která porušují autorská práva.
Pokud si nejste jisti, co to znamená, měli byste si projít naše Tipy týkající se autorských práv.
Pokud byl některý z vašich příspěvků omylem označen jako porušující práva, můžete odeslat protioznámení. Informace o tomto procesu naleznete v našem centru nápovědy.
Upozorňujeme, že podání nepravdivého nebo úmyslně nesprávně vyplněného oznámení může mít vážné právní důsledky.
Kopii této zprávy jsme vám pro jistotu zaslali na vaši e-mailovou adresu. Zprávu také naleznete na stránce Upozornění účtu.

Vilda mě celý víkend královsky baví teorií "Mám stodvácu, takže zvládnu i Porsche 911 v kritické situaci". Vildo, kdybys měl alespoň něco s vlečenou zadní nápravou a hřebenovým řízením, už to je rozdíl dvou tříd. Ale tvá záliba v užovkách s krouťákem 75 Nm, tupým maticovým řízením, co má vůli 15 stupňů a "strhnout řízení" znamená tak jednu celou točku volantem .
[8797]: To já mám zase strach, aby při svém sebevědomí si nějakou nepůjčil a nezabil se nebo se neuvrhnul na 20 let do dluhů neý ji splatí. Mám naježděno xxkrát víc než Vilda, desítkama různých aut i s výkony ve stovkách koní, ale z 911 mám obrovskej respekt a strach. Asi nejzákeřnější auto co jsem kdy řídil.
[8798]: Samozřejmě myslím starou 911. Ty nový se vším co není motot vpředu a s ASR,ESP atd v základu se chovaj už normálně
Komentáře jsou uzavřeny.
[8700]:

To bys musel mít všechny hrany různoběžné