autor a zakladatel stránek je Vilém Mitlöhner - aktuální administrace Petr.116

Tento Blog již není udržován, doporučujeme jeho modernějšího nástupce. Klikněte ZDE

Pravidla blogu

26. března 2009 v 19:09 | Administrátoři |  Pravidla blogu

PRAVIDLA BLOGU

Protože se čas od času najdou lidé, kteří se neumí slušně chovat, byla proto sepsána nová pravidla blogu Staré stroje, která se budou časem možná ještě upravovat.

1) Tento blog je zaměřen především na tuzemskou elektroniku vyráběnou do roku 1993 (do rozpadu bývalého Československa), konkrétně se jedná o přístroje jako cívkové a kazetové magnetofony, zesilovače, receivery, gramofony a reprosestavy. Dále se zde mohou vyskytovat články týkající se i jiné produkce z let 60tých až 90tých. Ty jsou zařazeny v rubrice Různé články. Je samozřejmě možné zde uveřejnit i článek o přístroji staršího data než je např. rok 1960.

2) Pro komunikaci uživatelů mezi sebou jsou určeny tzv. FÓRA. Jsou to rubriky, kam mohou uživatelé psát požadavky o radu v určitém problůému se svým zařízením nebo naopak takové rady poskytovat. Rovněž sem samozřejmě patří obecná debata o zmíněné technice. Doporučujeme pro přehlednost těchto textů se držet těchto zásad:

a) obecná debata na témata související s touto technikou pište do tzv. FÓRA VOLNÉ DISKUSE. Prosíme vás ale o nezahlcování tohoto fóra tématikou zcela odlišnou, protože je pak jakékoliv hledání odpovědi na určitý dotaz velice nepřehledné

b) naopak zcela specifické dotazy k určitému typu zařízení pište do konkrétního fóra, t.j. dotaz na MAGNETOFON do fóra MAGNETOFONY apod. Důvod tohoto požadavku je stejný, jako v bodě a) - t.j. přehlednost

3) Každý z návštěvníků se může libovolně zapojit do konverzace, ovšem nesmí napadat nikoho z dalších přispěvovatelů stránek, nebo zesměšňovat jeho názory. Výměna názorů je sice potřeba, ale myslím si, že vše se dá řešit slušně bez urážení a povyšování se nad ostatními. Jsme lidi a tak se tak podle toho k sobě chovejme. Každý návštěvník jež se chová nevhodně dostane výstrahu ať už formou reakce administrátora blogu Staré stroje a nebo e-mailem. V případě neuposlechnutí a následného dále nevhodného chování se dáva BAN - blokace konkrétní IP adresy, ze které byl příspěvek napsán.

4) Dále má každý návštěvník možnost podělit se s ostatními o rady a zkušenosti s konkrétními přístroji a nebo je zde také možnost sepsání článku na určité téma, např. BalenoGLX se svým článkem a fotografiemi o magnetofonu AKAI GX620, nebo David se článkem Zesilovač Tesla AZS100L.

5) Vulgarismy jsou zde povoleny ale v přiměřené míře, nesmí být jimi napadán a urážen žádný návštěvník blogu ani administrátoři.

6) V případě, že se vám zalíbilo jakékoliv foto, a chtěli byste ho užít třeba na svém webu, nestahujte jej z webu, ale napište si o něj administrátorům, bude vám zasláno foto bez vodoznaku. V opačném případě se jedná o porušení autorských práv. Veškerý text a fotografie jsou majetkem www.starestroje.blog.cz.

7) Spam a jiné nežádoucí věci (řetězové zprávy) budou mazány.

Příspěvky z IP adresy 100-15-207-85.static.bluetone.cz (85.207.15.100) budou automaticky mazány z důvodu dřívějších neblahých zkušeností.

8) Z důvodu problémů s jedním primitivem (viz bod 7), který sem chodí dělat problémy jsme byli nuceni veškerou diskuzi směrovat do rubriky FÓRUM. Další diskuze je možná ještě v sekci Z historie stránek Staré stroje. Sekce Inzerce zůstává též volná.

Momentálně se zatím jedná o asi ty nejdůležitější body pravidel. Bude ale určitě následovat jejich úprava a doplnění. K pravidlům se můžete vyjádřit a případně napsat náměty na jejich úpravu a doplnění.
 


2 lidé ohodnotili tento článek.

Komentáře

1 Hanz Hanz | E-mail | 26. března 2009 v 19:28

Tak tak.Plně souhlasím

2 Vilda Vilda | E-mail | 26. března 2009 v 22:00

Lucky:

Můžu jedině sohlasit. Hned jak bude chvilka, tak se na to společně mrkneme.

3 balenoGLX balenoGLX | E-mail | 26. března 2009 v 22:10

Budou se rozdavat BANany? :D

4 Vilda Vilda | E-mail | 26. března 2009 v 22:22

balenoGLX:

Rozdávat se říci nedá, je to spíše opatření před nevhodným chováním některých nejmenovaných jedinců "krtek" byl již několikrát napomenut, urážel zde několik pravidelných návštěvníků a já si opravdu nepřeji aby někdo jako on zde pohoršoval morálku a udělal z tohoto jakž takž solidního blogu bordel.

5 Lucky Lucky | 26. března 2009 v 22:25

To balenoGLX:Banán určitě nedostane ten kdo se umí chovat dostane ho ten kdo tu bude dělat bordel a jiné chujoviny

6 David David | E-mail | 27. března 2009 v 8:02

Tak s tím můžu jedině souhlasit! Nevím jak je na tom "krtek" duševně, ale když se ho nikdo na nic neptá, tak se tady nemusí do ostatních navážet. Ale každopádně je to skvělý nápad.

Díky jak Vildovi, tak Luckymu, že se k tomu dostali, jinak by tady z toho byl za chvíli nějaký "blogýsek".

7 johny johny | E-mail | 27. března 2009 v 10:50

No asi aj ja to tu mám spočítane,lebo občas mi vyletí z huby neslušne slovko...ďalej nekomentujem,bolo by tu plno "pípancov"

8 Vilda Vilda | E-mail | 27. března 2009 v 12:06

johny:

Co se vulgarity týče, když neni přehnaná, neni důvod zde něco cenzurovat nebo dávat BAN. I já dovedu dost často "perlit" ale to už se jedná opravdu o krajní případy. To že někdo občas napíše nějaké to "slovíčko" to nic neznamená. Horší by to bylo v případě, že by bylo směrované někomu zde na blogu. Myslím si, že je zde zatím stále ještě konverzace na úrovni a bylo by fajn, aby to tak bylo i nadále.

9 johny johny | E-mail | 27. března 2009 v 13:18

No jo....ja nechcem nikoho napádať,lebo v odbore Starých strojov som začiatočník.A navyše,keď blog už má nejaké pravidla,tak si myslím,že už vstupuje do vážnej prevádzky...

10 Lucky Lucky | 27. března 2009 v 13:54

To johny:Neboj BANán ti nehrozí:)))))))

11 bajty bajty | 27. března 2009 v 14:42

ANO PRESNE TAK,souhalsim predevsim s bodem 3 a 5

12 mj.jurda mj.jurda | E-mail | 27. března 2009 v 15:01

Vilda:

Super, tato pravidla jsou lepší, než ta stará, lépe vystihují práva a povinnosti návštěvníků blogu.

13 Vilda Vilda | E-mail | Web | 27. března 2009 v 15:39

Chtěl bych, aby tyto stránky byly stále vedeny tak jako doposud, protože pravidla jež byla sepsána tu fungují již delší dobu, jen se písemně uveřejnila až teď. Prosto se pro všechny návštěvníky v podstatě nic nemění.

14 David David | E-mail | 27. března 2009 v 18:41

Popravdě by se něco bez nějakého toho výrazu ani vyjádřit nedalo a někdy se tomu člověk nevyhne :-), ovšem tím nemyslím, abychom v každé větě používali sprosté slovo, to bychom zde za chvíli byli jako někde nechci říkat kde :-).

15 johny johny | E-mail | 28. března 2009 v 8:51

no tak trochu na tému vulgarizmy...pozrite si posledný komentár pri B700,tam jeden pípanec odo mňa nájdete....a asi za to mi dáte BANán,a asi aj preto,lebo tento koment som adresoval pupketovi,ktorý bráchovi radil,kde je schéma B700,brácho sa podpísal kukinko :)

16 Vilda Vilda | E-mail | Web | 28. března 2009 v 20:26

johny:

Neřeš tolik BAN, je to blog o elektronice a ne o slušném chování. Občas prostě někdo z tý pusy něco vypustí, jsme jenom lidi.

17 David David | E-mail | 1. dubna 2009 v 15:55

Vilda: Přesně tak ;-) :-D

18 David David | E-mail | 5. dubna 2009 v 9:02

Vilda: Můžu na svých stránkách použít tvoje pravidla? Jsou vlastně totožné pro všechny normální stránky, ale radši se ptám. ;-)

19 Vilda Vilda | 5. dubna 2009 v 11:32

David:

Určitě můžeš. Ono se spousta pravidel na různých serverech, stránkách a chatech dost podobají. V podstatě jsou identická ;-)

20 David David | E-mail | 5. dubna 2009 v 11:43

OK. Díky moc ;-)

21 David David | E-mail | 5. dubna 2009 v 19:12

Vilda: mam skodovku 105 S a je v ni benzin, startuje, ale nechce naskocit, myslis ze staci roztlacit? Diky

22 bajty bajty | 5. dubna 2009 v 20:42

David

v 15ti?no.....my zatim jezdíme na pionyrech,po polních cestach(bez papiru,ale psssst...:-D),nemysli si ze je to nejaké paleni gumy,crosy....,nic takového-pěkně lestit a setrit,malo kdy mu dam plnej kotel,i kámosi(já sem je k tomu spíše vychoval,aby si vázili techto strojů.....) a myslm si ze na rozdíl od dnesnich aut, 105 v poho roztlacis,ale nebude to jako roztlacet pionyra.....

23 johny johny | E-mail | 5. dubna 2009 v 21:03

no mne bude čoskoro 18 a chcem si urobiť šoferák,ale mám pre vás,aspoň pre tých,čo bývate v Košiciach,Prešove,alebo Bardejove jednu prosbičku....Brách sa pohrával s myšlienkou,že kúpi novučičké auto a našu starú dobrú škodovečku,čo je odstavená v Bardejove nechá zošrotovať,chce využiť šrotovné - ALE JA SOM SA POSTAVIL PROTI!!!!!!!RÁZNE SOM POVEDAL,ŽE KEĎ ZOŠROTUJE ŠKODOVEČKU KVOLI NOVÉMU KRÁMU,TAK TEN KRÁM MU PODPÁLIM!!!!!!!!Preto vás vyzývam,či by ste mi nepomohli "ukradnúť" škodovku z BJ,keď bude jej hroziť šrotovanie,aby som ju pre seba zachránil a zrenovoval...Čo na to vravíte?Keď na to budete odpovedať,tak prosím napíšte odkiaľ ste!!!!(Okrem Vildy,Luckyho,o nich viem,že sú z Prahy,o Martinovi z K,jurajovi a Radovi viem,že sú z Košíc a Wokounsovi viem,že je z Prešova,keby ste sa našli ďalší,čo ste z východu Slovenska)

24 Vilda Vilda | E-mail | Web | 5. dubna 2009 v 22:55

David:

Má snahu naskočit, nebo vůbec? Jestli má alespoň snahu, tak startuj a přidej plyn tak do 1/2 a měj při startování sešlápnuto. Možná se ale před tím podívej na stav víčka a palce rozdělovače a také na stav svíček. A ještě se podívej jestli máš dobře zapojené zapalovací kabely. Zapojení na rozdělovači je od rysky po směru hodinových ručiček:

1 (ryska) - 1. válec

2 kabel - 3. válec

3 kabel - 4. válec

4 kabel - 2. válec

25 Vilda Vilda | E-mail | Web | 5. dubna 2009 v 22:59

johny:

Tak se domluv s rodiči, aby ti udělali "darovací smlouvu", nebo "kupní smlouvu" v níž bude uvedeno, že vozidlo má nového provozovatele, ale zůstane nadále napsáno na původního majitele (nevím zda se u vás neplatí také přepis na stará auta kolem 10 000,- ) Jinak, vyháčkovat škoduli je jednoduché, i nastartovat bez klíčů, ale jestli máš funkční zámek volantu, tak s tím neodjedeš.. nejde to zlomit, vím to.

26 David David | E-mail | 6. dubna 2009 v 6:33

Vilda: Po pravdě, nějaký hovada ji na parkovišti pěkně ničili, docela jí dali sodu. Tak jsme do ní vlezli a odblokovali jsme volant tím, že jsme odšroubovali ty dva šrouby pod volantem, co drží ten kovový držák zámku.

1.volant odblokován

Potom jsem spojil takové ty drátky, co mají na koncích ty kovové zobáčky, jsou žluté a k jednomu je připojen černý.

Když je spojiš, tak má tendenci starotvat, ale nenaskočí mrcha.

Jen jsem zvědav, až jí nahodim, jak vypnu motor, ale na to nějak přijdu. :-D Skusím se ještě mrknout na tu svíčku.

Je mi líto, aby ji někdo zničil, tak ji vezmu ke kamarádovi do garáže a tam ji dáme do kupy.

Podle mě ji tam někdo nechal, aby se ji mohl zbavit, protože tam už je tak rok.

Doufám, že si to necháte pro sebe hoši :-D

Ale to není žádná krádež, to je záchrana.

A nikdo to ani řešit nebude.

V loni tady nějací kreténi totálně rozmlátili 105GLS a tahle tak za chvíli dopadne také, pokud se nedostane do dobrých rukou. A řídit celkem umím, takže držte mi palce :-D

Díky za radu.

27 David David | E-mail | 6. dubna 2009 v 6:35

Je možné, že není v nádrži dostatečný tlak? Ucpali jsme to jen hadrem, proto možná nechytá...

28 David David | E-mail | 6. dubna 2009 v 6:48

johny: My jezdíme na babkách:-D a to jsou dobré stroje.

29 bajty bajty | 6. dubna 2009 v 15:29

David

kdyz startujes,bafne sem tam,nepravidelne?pokud ano,podívej se do karbecu,mozná ze sou trysky ucpané

ale neni babeta jako pionyr......:-)

30 balenoGLX balenoGLX | E-mail | 6. dubna 2009 v 18:13

johny: Ak ta skoda neni taka, aby mala este nejaku zberatelsku hodnotu, tak je lepsie vyuzit prakticke hladisko, nechat ju zosrotovat a kupit nove auto. Predsa len ak clovek chce ist aj niekam dalej na dovolneku, nie je uz skodovka na to vhodne auto  - ci uz berieme do uvahy stranku spolahlivosti, ekologie, ekonomiky alebo komfortu. Nemam vacsich nervov, ako ked na okreske vidim skodovku (wartasa atd.) na cele 500m dlhej kolony, ktoru sa marne snazi predbehnut SCANIA iduca za nou...cela kolona sa vlecie rychlostou 70km/h tachimetrickych. Je sice par vynimiek, kedy majitel udrziava aj S120 v skutocne perfektnom stave, neriesi spotrebu paliva a nebrzdi premavku, prip. za sebou nezanechava modry oblak dymu...ale takych je uz malo a ti to auto zpravidla nemaju na denne jazdenie, ale ako "vikendovku".

31 johny johny | E-mail | 6. dubna 2009 v 18:55

for David,baleno GLX:

Tá škodovka 120(aj keď pomaly vyzerá ako 105ka skrižená so 120,ale to preto,lebo karoséria bola menená,lebo originál už bola plesnivá,hrdzavá)je v pomerne slušnom stave a preto ju nechcem dať zošrotovať,len ju dať dokopy,spevniť kasňu(hlavne dvere) a urobiť na nej takzvaný chip tuning - zvýšenie výkonu pri súčasnom znížení spotreby :-D Ozaj nemám srdce sa pozerať na tvnoviny na reportáže o šrotovnom,kde dávajú do šrotu poctivého trabanta,škoduľku...a za pfengy (z našich daní pochopiteľne) zo šrotovného kúpiť nejaký novčičký krám,ktorý koľkokrát nestojí za nič,viac jazdí do servisu ako po cestách(ktoré taktiež nestoja za nič) a za pár mesiacov aj tak skončí v nejakom autobazári...Naozaj nemám srdce vymeniť skoro polorozobratú škodovku,na ktorú máme kopu dielov za nejakú sračku ako Ford Kuga...

32 David David | E-mail | 6. dubna 2009 v 18:57

johny: souhlas

Vilda: tak nakonec nebyl jen spojený drát od baterie ke svíčce :-)

33 johny johny | E-mail | 6. dubna 2009 v 19:00

Čiže tým pádom som chcel povedať, moje sympatie majú viac staré autá ako nové....

34 David David | E-mail | 6. dubna 2009 v 19:17

johny: Tak to jsem ta tom stejně.

Já jsem jí tam tůroval na parkovišti a přijeli tam floidi :-D, no ale v pohodě, oni na tyhle sračky dost kašlou...

Jen si napsali moje jméno atd. Tak jsem ji dohodil kámošům...

35 balenoGLX balenoGLX | E-mail | 6. dubna 2009 v 22:54

johny: O tych peniazoch sa pleties, srotovne prinesie do statnej kasy daleko viac penazi, ako bude stat. Musis totiz uvazit ziskanych 19 percent DPH na kazdom predanom novom aute. Takze stat na tom len ziska.

O poctivosti a zivotnosti nejakych skodoviek a trabantov nebudem debatovat, neviem ani o novych autach, ktore by potrebovali viac servisu, ako tieto stare vozy, co si spominal. Na prevadzku po dnesnych cestach a dnesnej premavke su tieto auta proste absolutne nevyhovujuce (uz len z hladiska bezpecnosti). Neviem, kolko mas odjazdene ty, ale ja po mojich 350 000km mam na tu vec trosku iny nazor...

36 Vilda Vilda | E-mail | Web | 7. dubna 2009 v 1:20

David:

Odpovídám až teď... je sice fajn že jsi spojil startér, co se drátů týče, ale taky musíš přivést napájení svíček.. mohl bych ti poslat plánek elektriky ale to bych musel nafotit.

Nejlepší co můžeš udělat je vyjmout spínací skřínku ze zámku, drží ji dva malé šroubečky a pak to startuj plochým šroubovákem přímo otočením ve spínačce.

Jinak, co to je za auto? To je něco z ulice?

37 Vilda Vilda | E-mail | Web | 7. dubna 2009 v 1:26

No, já jezdím ve svojí škodlu už skoro 5 let, najeto mám sice jen něco málo přes 31000 km, ale rozhodně nepovažuji svojí káru za brzdu provozu. Naopak bych se měl tu rychlost naučit tak trochu dodržovat, ale ono jezdit 50 se fakt nedá :-/ je to hrozně pomalá rychlost. Už jen jízda při 60 je uspávající.

38 balenoGLX balenoGLX | E-mail | 7. dubna 2009 v 2:39

Vilda: Ja teda nemam velky problem udrzet na 50km/h ani moji C250Turbodiesel (a ta ma 110kW), ale jde mi hlavne o okresky, nebo nedejboze dalnice. Kdyz na tech okreskach vidim ty kolony tvorici se za pomalu jedoucimi a kouricimi skodovkami, prastarymi a vydechlymi mercedesy 123, zigulami, wartasy atd., tak budu jenom rad, kdyz tyhle prekazejici mrtvoly zmizi a at je radeji nahradi plecky jako je thalia, C3, fabia atd.. Neplati to samozrejme o opecovavanych vozech v perfektnim stavu...jenomze takova auta se obvykle uz v beznem provozu nepouzivaji a stavaji se z nich tzv. "srazovky". Majitele si je totiz setri a na bezne jezdeni pouzivaju nejakou novodobou kraksnu, ktera je preci jen bezpecnejsi, uspornejsi a setrnejsi k zivotnimu prostredi.

39 johny johny | E-mail | 7. dubna 2009 v 15:28

for baleno GLX:

Nerád na túto tému diskutujem,ale načo prispievať tým ch...m,čo sedia vo vláde,rozkrádajú štátny rozpočet do posledného centa a žerú za naše pfengy....

Skús si pozrieť reláciu Obchodníci s autami na Discovery (ak to chytáš) a uvidíš,že aj úplna kraksňa,čo by patrila skôr do šrotu sa dá pekne zgenerálkovať do skoro TOP stavu,aj keď sú tam všeliaké možné autá,čo sa u nás väčšinou nevyskytujú,ale asi mlátim prázdnu slamu

A ešte:chcem ťa upozorniť,že niekto v rubrike FORUM na tomto blogu potrebuje tvoju pomoc....takže radšej ako mne odpovedz tamtomu....

40 johny johny | E-mail | 7. dubna 2009 v 15:38

Bude lepšie,keď sa o mojej škodovke nebudeme baviť...lebo mi praskú nervy...

41 David David | E-mail | 7. dubna 2009 v 15:53

Vilda: Jo, je to škoda 105S a to startování už je vymáknuté, ještě jsem udělal propojení proudu ke svíčkám a už to jde, startování je na vypínač a vypínání taky. Parkovala už asi rok na parkovišti a akorát ji pořád ničili, ale už ji mám schovanou v lese :-D

42 bajty bajty | 7. dubna 2009 v 16:16

David

a jinak jezdí dobre?

43 balenoGLX balenoGLX | E-mail | 8. dubna 2009 v 3:56

johny: Ano, ten serial na DISCOVERY sledujem a bavi ma, ale tu si na Slovensku a treba pristat nohami na zemi. 5 rokov vozim z Nemecka auta, predavam nahradne diely a viem, co stoji generalka auta. To, co robia na Discovery nie je GO, ale polepenie do stavu, aby bolo pojazdne, pekne a predajne. Stacilo mi, ked lepili Mini alebo stare kupe SAAB. :)

Tymto z mojej strany ukoncujem debatu o srotovnom, lebo to aj tak nikam nevedie a je to totalne OT. :))

44 Vilda Vilda | 8. dubna 2009 v 8:55

David:

No v lese.. hele to sídliště by bylo lepší.. v lese ti moc dlouho nevydrží, tam je ještě víc v nebezpečí.

45 bajty bajty | 8. dubna 2009 v 14:07

David

souhlasim s Vildou,na sídlisti tam jsou lidi,v lese az na par vyjimek nikdo,jo pujde lesem ozralej z hodpody vezme sutr a jentak prohodi vsemi okny...:-I

46 David David | E-mail | 8. dubna 2009 v 19:45

bajty, Vilda: Jezdí dobře, ani není vůbec zrezlá. Už jsem jí dal na zahradu, ale tam ji mít nemůžu, tak ji dám ke kamarádovi do dvora.

47 johny johny | E-mail | 8. dubna 2009 v 21:22

for baleno GLX:

Súhlas,aj ja som chcel túto debatu čím skôr zabaliť!!!

48 johny johny | E-mail | 8. dubna 2009 v 21:25

A ešte niečo:Moja škodovka bude možno nejaká "víkendovka",pretože viac plánujem cestovať vlakom.Milujem vlaky!!!!

49 Vilda Vilda | E-mail | Web | 9. dubna 2009 v 0:12

Moje škodule je takovej "mišung" protože má z ní být veterán, ale zároveň ji potřebuji ke skoro dennímu ježdění do práce a také po nákupech, třeba do Compa a podobně. Ale teď mám stejnak po ježdění, protože mě vyrazili od technický za křivé kotouče a že mi blbě brzdí zadní levý kolo (a to sem nechával zadní brzdy dělat nový :-/ )

50 David David | E-mail | 9. dubna 2009 v 7:10

Vilda: To nasere

51 David David | E-mail | 9. dubna 2009 v 7:10

:-D

52 bajty bajty | 9. dubna 2009 v 7:34

Vilda

brzdy to taky neni sranda,my máme amerixkýho veterána Chevrolet Celebrity 2,5 r.v.1984(lehká amerika:-D),to sme jeli do Strakonic a pak prijizdíme do plzne,uz se to nejak nezdá ten motor s tim má strasnou praci najednou,zachvilku se zacne hulit od levého kola,na nem sme neudrzeli ruku,ale pravé bylo taky dost teplé a celkem dost to brzdilo,no zabrzdit 2 tunovej kolos.....,ale ono slo spíše o to,ze z toho nadmerného brzdení,a to jezdíme dost opatrne a s citem,ono se to starim oblození dost zacalo zahrivat pri brzdenim pak se ohrála i kapalina,ta to roztáhla a uz sme cekali půl hodiny az malinko vychladne,stejne furt brzdily,tak sme jeli tak 30,aby se to spíse chladilo a tak 2km pred garazi povolila,uz taky mel jít pred 2 měsíce na nové brzdy a furt sme se do servisu nemohli dobejt :-(,jo ale co mame formana pred domem,ten měl brzdy vzdy dobrý a to se s nim jezdí prevazne ve meste a se ševroušem na dalky,nezlobte se za dlouhy prizpěvek...:-)

53 Vilda Vilda | 9. dubna 2009 v 14:53

No, já nechával dělat GO brzd, ale kotouče sem nechal původní. Už sem koupil nové za 550,- od značky Ferodo a uvidím co to zadní kolo. Vše tam je nové (brzdový váleček, pakny, gufero poloosy).

54 johny johny | 9. dubna 2009 v 19:48

for Vilda:
Tak to je docela kruté:(

55 johny johny | E-mail | 9. dubna 2009 v 19:51

Prepáčte za príspevok 2x,ale predtým mi ho nechcelo zobraziť,tak som ho pridal ešte raz

56 Vilda Vilda | E-mail | Web | 10. dubna 2009 v 1:08

johny:

jj v pohodě... druhý komentář jsem smazal.. oni zase na blog.cz dělají nějaké úpravy a zase je to spíše na obtíž než k užitku :-/

57 johny johny | E-mail | 10. dubna 2009 v 14:00

Už som napísal na ich blog sťažnosť,dúfam,že to dajú do poriadku!!!!!

58 johny johny | E-mail | 10. dubna 2009 v 14:00

Už som napísal na ich blog sťažnosť,dúfam,že to dajú do poriadku!!!!! Ku..a,zase 2x koment!!!!

59 balenoGLX balenoGLX | E-mail | 10. dubna 2009 v 21:10

Tak ja zase odbocim od tema "auta" a vratim se ke kotoucakum...Vim, ze to neni Tesla, le byl by zajem o clanek a fotky maleho AKAI-e GX-215D?

60 Lucky Lucky | 10. dubna 2009 v 22:10

To balenoGLX:Sem s ním pane kolego aspoň poznám další zahraniční model

61 Tomáš Tomáš | 14. září 2009 v 2:44
62 Tomáš Tomáš | E-mail | 14. září 2009 v 2:47

[23]: Takle mi bylo líto věci když mi bylo 12,let.

63 johny johny | 2. října 2009 v 18:35

[62]: jj,presne. Teraz ten dom,v ktorom je ten auťák zamknutý,má realitka a pravdepodobne ho šrot predsa len neminie. Nakoniec keď tak premyšľam,tak si radšej zoženiem nejakú 1203-ku kvôli tomu,že ma vyháňajú z domu a mám plno vecí, ktorých by som sa vzdať nechcel.

Komentáře jsou uzavřeny.