autor a zakladatel stránek je Vilém Mitlöhner - aktuální administrace Petr.116

Tento Blog již není udržován, doporučujeme jeho modernějšího nástupce. Klikněte ZDE

Komentáře

1 Vilda Vilda | E-mail | 5. srpna 2008 v 1:33

Porovnávejte, kritizujte ;-)

2 mj.jurda mj.jurda | E-mail | 5. srpna 2008 v 12:01

U té Luckyho B 100 je horní hliníkový kryt jako nový, vůbec nepoškrábaný.

3 Vilda Vilda | 5. srpna 2008 v 12:05

mj.jurda:

Ano ano, přesně tak. Měl sem možnost ji vidět naživo a je opravdu v krásném stavu i co se týče plexi.

4 Lucky Lucky | 5. srpna 2008 v 14:27

To mj. jurda:On je ten horní hliníkový kryt jen pečlivě umytý proto co mám rád u TESLA kotoučáků že se dají hlavně nekteré

rozebrat tak že se dají prostě vysprchovat

5 balenoGLX balenoGLX | E-mail | 5. srpna 2008 v 19:26

Zalezi aj od toho  ako a cim to bolo fotene...Podla mojich skusenosti pri dovoze aut viem, ze len podla jednej fotografie mozem tazko nieco posudit a vyvodit jednoznacny zaver. Na prvy pohlad mi je jasne, ze oba zabery neboli robene ani z rovnakeho uhlu, ani pri rovnakom svetle a ani rovnakym fotakom...

6 Martin z K Martin z K | E-mail | 6. srpna 2008 v 10:17

Vilda: pošlem ti fotku mojej B 100. :)

7 Vilda Vilda | E-mail | 6. srpna 2008 v 23:23

Martin z K:

Oki ;-)

8 peter brody peter brody | 7. srpna 2008 v 11:26

Vildo

Budú na tomto blogu aj ine magnetofony napr.b730,b43,b101,b116 atď.ak hej tak by som rád poslal nejake foto mojich magnetofonov hlavne b43 ak sa mi to podarí.

9 Vilda Vilda | E-mail | 7. srpna 2008 v 15:32

peter brody:

Pokud máš na mysli srovnání jako je teď třeba ta B100, tak samozřejmě mohou být :-) Stačí jen zaslat fotky. Jinak pokud by jsi měl zájem můžeš napsat i článek např. o té B43 a já ho zde pod tvým jménem zveřejním. Podobně se podílel na článcích např. BalenoGLX

10 peter brody peter brody | 9. srpna 2008 v 17:34

Vilda

článok o b43 to by bolo fajn len mám problem s odosielaním foto neovladam poriedne pocitac ale niekdo mi zo znamich pomôze.pokusim sa odoslať

11 Vilda Vilda | E-mail | 9. srpna 2008 v 22:45

peter brody:

Ok, dobře ;-)

12 Tomas Tomas | E-mail | 10. srpna 2008 v 19:16

Zdravím, dnes jsem se pustil, celkem ukvapeně do čištění B-101 a při skládání jsem se docela zasekl u mechaniky kolem tlačítka pause, mohl by někdo prosím udělat detailní fotku téhle části magnetofonu? (u B-100 to myslím bude stejné) popřípadě i zřetelnou fotku celého magnetofonu.

Díky moc!

13 Tomas Tomas | E-mail | 10. srpna 2008 v 20:32

Tak už jsem to tady našel, komentář můžete ignorovat :)

14 Vilda Vilda | E-mail | 10. srpna 2008 v 21:59

Tomas:

;-)

15 Tomas Tomas | E-mail | 10. srpna 2008 v 22:49

dělám na tom celej den, fakt hrozný :)

mimochodem, jak se dá nastavit přítlak kladky, zatím jediná věc, kterou jsem nevychytal

16 Tomas Tomas | E-mail | 10. srpna 2008 v 23:03

sakra, zdá se, že i to jsem zdárně vyřešil :))

každopádně dík za fotky, bez nich bych byl nahranej  :)

17 ulver ulver | 10. srpna 2008 v 23:18

tomas:

jsem rád že někdo taky má a dává do kupy B 101 ,všeobecné přízni se těší většinou B 100 takže kdybys potřeboval co se týče B 101 když budu moct pomůžu !Tato mašina je umně už na zasluoženém odpočinku ale udržuji ji v tom nejlepším stavu sloužila mně dlouho a dobře!!!

18 Tomas Tomas | E-mail | 11. srpna 2008 v 0:01

Vlastně je ten magič po tátovi, to je skoro závazek, řekl bych :)

Dík za nabídku, rád ji využiju hned, problém s přehráváním jsem vyřešil, zůstává ale problém s přetáčením zpět :(

Jinak s ohledem na stáří a na to, že nikdy nebyl extra udržovanej, nebo seřizovanej, má nádhernej zvuk bez šumu :)

19 Ulver Ulver | E-mail | 11. srpna 2008 v 0:17

No tak běžně bývá problém v prokluzování kol ,takže gumy na kolech jemně zdrsni jemným smirkem ale opravdu jen lechce a odmasti lihem nebo tech.benz.to by mnělo pomoct ,aspon u mně to pomohlo jinak potom pomůže jedině náhrada mezikol ale s tak opotřebenýma kolama jsem se zatím nesetkal .

20 Tomas Tomas | E-mail | 11. srpna 2008 v 0:56

jenom dotaz: na třecí kladce mezi unašeci je nějaká pružina? z fotek to není úplně zřejmý.

Jinak problém s přetáčením by možná mohl být i v tom, že třecí kladka není ve stejné rovině s levým unašečem.Naopak při přetáčení dopředu vzniká velkej moment a při zastavení se setrvačností se rozmotá velkej kus pásky :-/

21 Tomas Tomas | E-mail | 11. srpna 2008 v 1:11

teprve teď jsem si všimnul, že se protáčí spodní část unašeče, tak teď nevím

22 Lucky Lucky | 11. srpna 2008 v 9:34

To Tomas:To že se při zastavení rozmotá páska svědčí o tom že buďto jsou vytahané gumy nebo jsou totálně v prdeli brzdy

23 Tomas Tomas | 11. srpna 2008 v 11:38

Brzdy jsou, hádám ty dvě packy spojený táhlem.. dá se to nějak nastavit?

mimochodem, mám cestu do Pardubic, nevíte jestli se tam dají sehnat nějaký náhradní díly na magiče?

24 Vilda Vilda | E-mail | 11. srpna 2008 v 17:32

Tomas:

V Pardubicích nevim o žádném obchodě, ale tady na blogu mám odkaz na pár firem, u kterých by šlo něco málo sehnat.

25 Tomas Tomas | 11. srpna 2008 v 18:29

Aha, mrknu, ale jak je to s těma brzdama?

26 Vilda Vilda | E-mail | 11. srpna 2008 v 18:35

Tomas:

Ano, dají se nastavit... u brzdy levého unašeče je pérko a taková zarážka, s ní lez opatrně posouvat po té spojovací tyčce. Musim ale předem upozornit, že seřizování brzd na typu B5, což je samozřejmě i B100, j pěkně zdlouhavý. Také doporučuji seřídit třecí spojky obou unašečů. Když dáš převíjení jakým koliv směrem a chytneš unašeč, měl by lehce prokluzovat a nemělo by být poznat, že motoru klespy otáčky. Je to proto, aby když budeš vypínat přetáčení, tak aby to zbyteně "nervalo" pásek.

27 Radek Radek | E-mail | 11. srpna 2008 v 18:56

Zdravím všechny, mám zájem o koupi kotoučového magnetofonu B 400, ale jen ve velmi dobrém stavu. Děkuji za případnou radu, kde se dá takový sehnat.

28 Tomas Tomas | 11. srpna 2008 v 20:12

to all: mohl by někdo vyfotit detail levé i pravé brzdy na B-101?

Buď je B-100 je řešená jinak, nebo mi tam chybí nějaké díly :-/

29 Tomas Tomas | 11. srpna 2008 v 20:23

takže obě brzdy se seřizují to levou zarážkou? opravdu to není sranda :)

30 mj.jurda mj.jurda | E-mail | 11. srpna 2008 v 21:28

Zdravím, dnes v 10:44 jsem na Aukru vyhrál aukci magnetofonu TESLA B 101 stereo za směšných 155 Kč (+ dobírka 149 Kč). Je plně funkční, v dobrém stavu (alespoň to tak bylo psáno v popisu aukce). Můj současný magnetofon TESLA B 100 vlastně není originální B 100, ale elektroniku má z B 101 (asi to nějaký kutil přehodil). Tento magnetofon prodám na Aukru a nahradím jej již zmiňovaným B 101.

31 Vilda Vilda | E-mail | 12. srpna 2008 v 0:37

Tomas:

Ano, na obě brzdy má vliv tato zarážka, i když větší vliv má na levý unašeč.. čím víc tu pružinku utáhneš, tím bude brzda později přiléhat, a čím víc bude volná, tím dřív se unašeč zabrzdí.. a doporučuji na tu brzdící zarážku u unašeče dát nějakou gumičku, nebo bužírku. Pokud teda nemáš moc ojetý spodní díl unašečů.

32 Tomas Tomas | 12. srpna 2008 v 8:40

díky moc, jinak nějak tady nemůžu najít kontakty na firmy, o kterých jsme se bavili

33 Ulver Ulver | E-mail | 12. srpna 2008 v 19:16

Radek:

momentálně je pěkná B 400 v dobrém stavu k mání na Aukru aktuální cena je 250.

34 Ulver Ulver | E-mail | 12. srpna 2008 v 19:19

Tomas:

projdi si komentáře u videí a páskové mgf.články

35 Ulver Ulver | E-mail | 12. srpna 2008 v 19:22

mj.jurda:

tak to je dobrej kup teda pokud bude ok jinak B 101 je dobrej stroj

36 Ulver Ulver | E-mail | 12. srpna 2008 v 19:26

Pokud bys stále potřeboval ty fotky brzd B 101 tak ti je pošlu ale dřív jak v sobotu to nebude ,v týdnu ho nemám čas rozdělat.

37 mj.jurda mj.jurda | E-mail | 12. srpna 2008 v 20:01

Ulver:

Jo, B 101 je krásný magič, líbí se mi hlavně svým designem 80. let - černý panel + dřevěná dýha. Je téměř stejný jako B 100, akorát má drobné změny v elektronice a v mechanice. Ale B 100 je též krásný magič.

38 Tomas Tomas | 12. srpna 2008 v 22:06

To Ulver:

To bys byl hodnej, nějak extra na to nespěchám, až to bude, tak to bude.Zkoušel jsem to najít tady, ale bez úspěchu.

39 Vilda Vilda | E-mail | 12. srpna 2008 v 23:03

Tomas:

V sekci annonce je to pod složkou Obchody ;-)

40 Tomas Tomas | 13. srpna 2008 v 13:28

jj už jsem to našel :)

jinak dneska jsem si přinesl ze sběrnýho dvora B-700, funkční, ale chybí krytka mechaniky a guma na přítlačné kladce je úplně rozleptaná,  dál B-5 na náhradní díly ( na 101 se to bude perfektně hodit, nějaký rádia (tesla Rondo, pár ruských tranzistoráčků a jeden tesláckej tuner ve dřevě) a nakonec nějakej maďarskej tapedeck

http://www.retronom.hu/index.php?q=node/3919

41 Tomas Tomas | 13. srpna 2008 v 15:43

Rádio je Tesla Spirituál a bez problému funguje :)

42 Vilda Vilda | E-mail | 13. srpna 2008 v 22:51

Tomas:

Tohle je prostě sviňárna.. vyhodit ty věci když fungujou :-( a kolik jich už takhle zařvalo...

Taky bych rád navštívil nějakej sběrnej dvůr, ale obávám se toho, že bych tam našel až moc zajímavých věcí...

hodil by se nějaký zesilovač, ale i nějaký magnetofon...

43 Radim Radim | 14. srpna 2008 v 13:14

Zdravím.

Unašeče u B 100 a u B 101 jsou volně položené na spodní části. Spodní část pravého unašeče se otáčí a vytváří s horní volně položenou částí společně s cívkou s páskem kluznou spojku, která zajišťuje pomocí filcové vložky a hmotnosti unašeče s páskem optimální navíjení pásku při přehrávání. Je to v podstatě stejná mechanika jako u řady B5 a poslední teslácká původní. Když se pomine to, že magnetofon musí být ve vodorovné poloze, je ta mechanika spolehlivější než další z řady B7, B9, B113 a 116.

44 Tomas Tomas | 14. srpna 2008 v 13:22

to je fakt, ale aspoň někdo občas něco zachrání :)

dneska jsem vyčistil a obnovil lak na tranzistoráku z roku 1967 Riga 103, včera jsem vydrbal Sokol model 308 z roku 1976, Alpinist model 321 z roku 1986 a teslu rondo Na vyčištění čeká ještě Meridian 236.Podle mě docela pěknej začátek sbírky :-).

Kdoví co bys zachránil u vás, občas se najdou i zajímavější kousky.

45 mj.jurda mj.jurda | E-mail | 14. srpna 2008 v 14:49

Radim:

Přesně tak, mechanika řady B 5 je spolehlivá, snadno nastavitelná, akorát mi trochu vadí vysoká provozní teplota motoru, která vede ke značnému opotřebení ložisek motoru (po několika letech používání) a plastová řemenice motoru, která praská u uchycovacího šroubu (hlavně při častém používání rychloposuvů). V té mechanice jsou vlastně jen dva řemínky; jeden pohání kladku pohánějící setrvačník, druhý pohání plastový kotouček pohánějící pravý unašeč při posuvu pásku vpřed.

46 balenoGLX balenoGLX | E-mail | 15. srpna 2008 v 16:14

Nepatri to sice celkom sem, ale bol by zaujem o fotky a clanok prijimaca TESLA 816A HiFi?

47 Vilda Vilda | E-mail | 15. srpna 2008 v 23:15

balenoGLX:

Určitě byl ;-)

48 mj.jurda mj.jurda | E-mail | 16. srpna 2008 v 19:01

balenoGLX:

To určitě ano. TESLA 816A je krásný stereopřijímač, zajímaly by mě  jeho funkce.

49 Tomas Tomas | 16. srpna 2008 v 21:37

tak jsem dneska poprvé otevřel B-700 a kromě překvapení z čistoty (skoro jako nové) mě čekal prasklý řemínek :( Rád bych ale věděl, jestli se dá sehnat přítlačná kladka, nebo jestli by to šlo vysoustružit, nebo tak něco (kovová část mě zbyla) dneska jsem si přinesl na náhradní díly teslu B-100, na B-700 se ale samozřejmě nic nehodí.

50 mj.jurda mj.jurda | E-mail | 16. srpna 2008 v 22:30

Tomas:

Na Aukru, v kategorii elektro, kotoučové magnetofony je jedna aukce s dvěma kusy přítlačných kladek pro magnetofony řady B 7, a tudíž i B 700. Aktuální cena je 89 Kč, ale může se ještě zvýšit.

51 Tomas Tomas | 16. srpna 2008 v 22:55

ten dotyčný je asi moc chce, aktuální cena je 136,- :)

52 Vilda Vilda | E-mail | 17. srpna 2008 v 1:55

Přítlačná kladka pro řadu B7, B9, B5, B4, B11x se dá sehnat nová za 5 Kč !!!

Pokud by byl zájem a jste ochotni si zaplatit poštu, mohu je pro vás koupit v obchodě Compo a poslat... nebo si je můžete přes e-schop objednat sami ;-)

53 Tomas Tomas | 17. srpna 2008 v 7:20

no a já zrovna vedu s příhozem 205,- a to se vyplatí :))

54 Ulver Ulver | E-mail | 17. srpna 2008 v 9:15

Tomas :

jo Aukro je občas šílenost v pátek se tam prodal pás Maxell UD35 90 za 2025Kč ,dneska se doufám konečně dostanu rozdělat tu B 101 a vyfotit ty unašeče s brzdama a poslat Ti to.

55 Ulver Ulver | E-mail | 17. srpna 2008 v 9:26

Vilda:

prošel jsem e shop Compa ale na náhradní věci na mgf.jsem nenarazil ,třeba jsou k mání pouze na prodejně .Potřeboval bych komlet všechny řemínky do B 115/116 a to dvakrát kdyby je tam mněli a byl bys ochotnej je koupit určitě se dohodnem!U nás v Brně jsem prolezl co se dalo ale marně,je teda pravda že mám ted v obou mašinách funglovky od jednoho známeho z jeho zásob ale jednu sadu chci mít do foroty a jednu potřebuju pro kolegu kterýho jsem nakazil kotoučákama a dává si dohromady B 113.

56 Tomas Tomas | 17. srpna 2008 v 10:29

Ulver: zapomněl jsem to napsat, včera jsem si přinesl ze šrotu B-100, tak jsem si to pořádně prohlídl, už tu fotku potřebovat nebudu, ale i tak dík ;-) jinak jsem napsal mail do toho e-shopu, uvidíme, co napíšou :)

57 Tomas Tomas | 17. srpna 2008 v 10:47

jinak zjišťuju, že vyměnit řemínek v B-700 je fakt horor

58 mj.jurda mj.jurda | E-mail | 17. srpna 2008 v 11:05

Já taky sháním řemínek, do magnetofonu B 70 ten trojúhelníkový, který vede z motoru na předlohu.

59 Ulver Ulver | E-mail | 17. srpna 2008 v 15:19

Tak ta moje SM 261 hraje parádně ale dnes jsem zjistil že nenahrává levá stopa jako když tam vúbec nepřichází signál co by mohlo být špatně?

60 Tomas Tomas | 17. srpna 2008 v 22:33

takže asi takhle:

"Zdravím,

z náhradních dílů na magnetofony Tesla B-700, máme asi jen  přítlačnou kladku za 5,- Kč a asi oba řemínky za 9,50 Kč. Isostatovou lištu nemáme, bohužel ani hlavy."

61 Ulver Ulver | E-mail | 17. srpna 2008 v 23:49

Tomas:

hlavy ANP 935a ANP 954 jsou dnes již v oficiálních obchodeh nedostižné ale řemínky a kladka to je super .Doufám že budou i na B115/116 a že Vilda nebo někdo místní bude ochoten je koupit a poslat, moc bych si toho cenil anobrž já se do Compa jen stěží dostanu!

62 Ulver Ulver | E-mail | 18. srpna 2008 v 0:04

balenoGLX:

fotky a článek 816A by byl uřčitě výtán a určitě každý tuner a reciver od Tesly je krasavec který stojí za presentaci!!!Takže kdo co má bychom mohly přispět s trochou do mlýna, protože ten Vildův Soprán je tady poněkud osamocen!!!

63 Vilda Vilda | E-mail | 18. srpna 2008 v 1:26

Ulver:

Nemaj to rozdělené podle typu magnetofonu, ale podle tvarů řemínků, ale Lucky má B115 a B116, tak je dost možné že by tam zajel. Já nevím jak vypadají. Řemínky pro B100 (B5), B90, B70, to není problém, ty mám a mohu si vzít svoje jako vzorek, ale co je v B115 nevim.. ale jestli to má stejnou mechaniku jako B73 Hi-Fi, tak to neni problém.

64 Vilda Vilda | E-mail | 18. srpna 2008 v 1:28

Tomas:

Horor to neni, ale v B90 a nebo v B100 jsou řemínky daleko lépe přístupné.

65 Vilda Vilda | E-mail | 18. srpna 2008 v 1:29

Ulver:

Urvaný drát? To mě napadá jako první věc.

66 Tomas Tomas | 18. srpna 2008 v 8:09

Vzpomínám na inzertní část AR koncem devadesátých let, tam měli úplně všechno, i ty hlavy a další díly.Jednalo se např. o firmu Hadex, kdoví jestli by ještě něco neměli :)

67 Ulver Ulver | E-mail | 18. srpna 2008 v 11:45

Tomas:

u fi.Hadex jsem nedávno kupoval snímací hlavu ANH 210 a u fi.Neon záznamovou ANH 200 ,ale moc toho tam už neměli řemínky vůbec, kladky atd.jakbysmet!

68 Tomas Tomas | 18. srpna 2008 v 12:02

Ulver: jiný hlavy neměli? mám tady po dvou kusech ANP 935 a 954, ale žádná z nich není nová :-l

69 mj.jurda mj.jurda | E-mail | 18. srpna 2008 v 12:14

Vilda:

Mně by se taky hodily řemínky do magnetofonů řady B 5. Hlavně ten, co vede z motoru na kladku setrvačníku.

70 Tomas Tomas | 18. srpna 2008 v 14:46

Tak jsem zjistil, že v našem městě už nejsou k dostání konektory DIN, loni ještě byly :-/

71 Tomas Tomas | 18. srpna 2008 v 21:58

Moc to sem nepatří, ale neporadil by mě někdo s kazeťákem BRG MK27? přetáčí i přehrává, ale nehraje :(

72 Ulver Ulver | E-mail | 18. srpna 2008 v 22:21

Tomas:

mrkni na www.hadex.cz tam jsou DIN k mání v jejich e shopu a mrkni i na náhradní díly najdeš to pod stavebnice,moduly ,média.

73 Vilda Vilda | E-mail | 18. srpna 2008 v 22:37

mj.jurda:

Ten na B5 nebude problém sehnat.. ten si vezmu ze svojí B100 jako vzorek.. a koupím do zásoby i pro sebe :-) Ve středu budu mít čas.. zajedu tam.

74 Lucky Lucky | 18. srpna 2008 v 22:59

To Vilda a Ulver:B115 a B73 mají rozdílné mechaniky díval jsem se do servisních manuálů které mám k dispozici,pakliže by tu někdo měl zájem pošlu mu je

75 Vilda Vilda | E-mail | 18. srpna 2008 v 23:03

Lucky:

Takže řemínky jsou tím pádem jiných rozměrů?

76 Lucky Lucky | 18. srpna 2008 v 23:16

To Vilda:Jo přesně tak

77 Tomas Tomas | 19. srpna 2008 v 0:12

Ulver: moc tam toho nemají, leckde se dá narazit na hotový kabely (e-shopy) pro samotný konektory bych si radši zajel někam poblíž :)

78 balenoGLX balenoGLX | E-mail | 19. srpna 2008 v 14:43

Vilda: Remienky z B73 su totozne s remienkami do B113-116 (CM130,160). Mechanika v zasade tiez, ale je tam niekolko konstrukcnych odlisnosti, ako uz pisal Lucky.

Fotky prijimaca 816A k tebe poputuju uz dnes, clanok sa momentalne pripravuje, teoreticky by som ho mohol dodat zajtra. Upozornujem, ze prijimac som fotil v praci (pouzivam ho tam ako zosilnovac pre PC a obcasne radio), takze nie je ani v 100-pro stave a ani fotky nie su velmi pekne.

79 Ulver Ulver | E-mail | 19. srpna 2008 v 23:19

Vilda:

přesně jak píše balenoGLX řemínky B 73 jsou totožné s B 115/116 takže pokud by je v Compu mněli a byl bys ochotnej mně od každého koupit dva kusy bylo by to super.Mám tabulku kde je přehled všech hlav a řemínků do kotoučáků Tesla a ta říká že řemínky totožné jsou!

80 Ulver Ulver | E-mail | 19. srpna 2008 v 23:27

Vilda:

pokud bys mněl zájem mohl bych přispět do rubriky tunery a recivery svou Tesla 638A Solo budu mít v neděli trochu volna tak bych ji nafotil a něco o ní napsal.

81 Ulver Ulver | E-mail | 19. srpna 2008 v 23:35

Tomas:

tak jsem dnes mrknul do e shopů AME,HADEX,NEON a z velkým zděšením zjistil že jsem hlavy do svých B 115a116 koupil "za pět dvanáct"i rúzné další věci co tam ještě před pár měsíci na mgf.byli už jsou nenávratně vykoupeny!

82 Vilda Vilda | E-mail | 20. srpna 2008 v 0:43

balenoGLX:

Na fotky sem se díval, jsou dobré. O článek budu mít určitě zájem. Bude zde zveřejněn pod tvým jménem ;-)

83 Vilda Vilda | E-mail | 20. srpna 2008 v 0:44

Ulver:

Ok dobře. Zítra až tam pojedu vezmu ti od každého typu řemínku dva kousky.. beru i pro sebe do zásoby.

Pokud jde o článek, určitě mám zájem. Dám ho sem pod tvým jménem :-)

84 Tomas Tomas | 20. srpna 2008 v 8:26

Ulver:

dá se nějak určit, kdy už je hlava příliš opotřebovaná? ptám se proto, že nevím jestli se dají použít hlavy, co jsem vymontoval ze starých magičů.Všechny mají povrch obroušenej od pásku, ale ne zas nějak moc..

jinak kabel s konektory DIN jsem sehnal v hudebninách, používají se ještě na propojení kytary s kombem :)

85 Ulver Ulver | E-mail | 20. srpna 2008 v 11:48

Tomas:

určit se to zhruba dá bez vyzskoušení jen pohledem tak že se podíváš na vyleštěnou plošku mněla by být čtvercového nebo mírně obdélníkového tvaru nikoliv skosená nahoru nebo dolu .Pak už záleží jestli není příliš obroušená a není příliš velká štěrbyna taková hlava pak jde snad opravit broušením ale neznám nikoho kdo by to někdy dělal.

86 Tomas Tomas | 20. srpna 2008 v 12:47

ono obrousit to zase takovej problém není, jak jsem zjistil, přece jen je to obyčejnej kov, předpokládám ale, že je potřeba hlavu pořádně rozleštit, aby pak netrpěl pásek..

87 Tomas Tomas | 20. srpna 2008 v 15:54

Tak jsem si dneska přinesl tuner proxima nova Sr2420, opět zřejmě funkční. Fakt nechápu, proč to lidi vyhazují :-/

na druhou stranu, pořizovací cena mě nemrzí :)

88 Tomas Tomas | 20. srpna 2008 v 16:07

funkční, ale opět bez vkv..

89 mj.jurda mj.jurda | E-mail | 20. srpna 2008 v 18:40

Tomas:

Já asi budu mít stereopřijímač TESLA 637A Sextet, i s reproboxy, pokud ovšem vyhraju aukci.

90 Ulver Ulver | E-mail | 20. srpna 2008 v 22:15

Vilda:

jestli to s těma řemínkama vyjde budeš moc hodnej a mám vystaráno !Do článku se pustím v neděli a během příštího týdne ti to pošlu.

91 Ulver Ulver | E-mail | 20. srpna 2008 v 22:21

mj.jurda:

taky jsem na něj včera narazil ale tvím soupeřem nejsem i když jsem nad tím uvažoval že do něj pujdu, ale ještě počkám mám ted něco jinýho .Přeju Ti at to vyhraješ jeto fakt pěknej kousek i s repro 1PF 067 33 ty jsou hodně slušný!!

92 Tomas Tomas | 20. srpna 2008 v 22:23

mj.jurda:

Skvělý, tenhle model měl táta i s repro, zesilovač má dobrej :)

jinak zjistil jsem, že ten od koho budu mít ty přítlačný kladky má údajně spoustu řemínků a dokonce i nějaké hlavy.

Mimochodem, poradil by mě někdo s opravou? nebo myslíte, že by to ještě nějakej servis vzal? zdá se, že vevnitř to je kompletní, můžou to být vyschlý elyty?

93 Vilda Vilda | E-mail | 21. srpna 2008 v 1:01

Ulver:

Řemínky budou zítra, dnes sem to nestíhal.. měl sem možnost se vidět s jednou slečnou.. jistě pochopíš :-)

Oki.. článek bych sem dal v pondělí ;-)

94 Ulver Ulver | E-mail | 21. srpna 2008 v 11:36

Vilda:

v "pohodě žádná křeč "já na to nespěchám ! To dá rozum že slečna je přednější!!!

95 mj.jurda mj.jurda | E-mail | 21. srpna 2008 v 15:19

Ulver:

Ty reprobedny TESLA 1PF 067 33 jsou asi Hi-fi, akorát se mi trochu nelíbí ta přední plastová děrovaná maska, ale jinak jsou perfektní. Stereopříjímač Sextet má jeden můj strýc a dodnes funguje parádně, jsou k němu i tyto reprobedny. Momentálně mám tento přijímač vypůjčený, než si seženu svůj.

96 Ulver Ulver | E-mail | 21. srpna 2008 v 17:27

mj.jurda:

tak to stebou souhlasím ta plastová děrovaná mříška se mně taky moc nelíbý ale je původní a pokud chceš zachovat retrovzhled tak s tím nic nenaděláš .Ale abych řekl pravdu poslední dobou si Sextet nebo Soprán bez těhle reprobeden a stouhle mřížkou neumím představit ,prostě to ksobě patří a hotovo.Jinak hrajou fakt dobře ,má je jeden můj kolega takže jsem je slyšel.Já ted momentálně používám čtveřici reprobeden Tesla ARS 9204-30 ty jsou s těmahle zhruba srovnatelné.

97 Vilda Vilda | E-mail | 21. srpna 2008 v 20:44

Ulver:

Tak mám bohužel špatné zprávy. Vyhovující řemínek pro typ B113 - CM160 v Compu nebyl. Neni problém sehnat oba řemínky pro typ B100, řemínky pro typ B90, B70, ale typ vhodny pro pohon setrvačníku B113 a podobných tam nebyl.

98 Ulver Ulver | E-mail | 21. srpna 2008 v 21:37

Vilda:

škoda,ale dík moc za snahu vážím si toho.No ja je potřebuju jen do zásoby ale můj kolega je potřebuje na sprovoznění svojí 113 ale nevzdávám to dnes jsem dostal jeden tip na prodejnu u nás v Brně tak tam zítra s kolegou jdem a uvidí se.

99 pavel květoň pavel květoň | E-mail | 22. srpna 2008 v 11:12

Zdravím všechny, co tu řeší řemínky. Nabízel jsem soupis, které rozměry do kterých Tesel patří, ale asi ve špatné rubrice. Byl jsem v COMPU minulý týden a řemínků tam bylo hafo pro B113, jen ne motorový trojúhelník. Mohli je sice prodat, ale nabízí se otázka, zda nechcete jiné, které tam vůbec nepatří a oni je zrovna nemaj.

Takže B73 a 11x (pozor!krom B117 ten je jako B70,700a730)jsou správné rozměry a typy:

motorový: trojúhelník 4,2x3mm a vnitřní světlost 57mm

na setrvačník: kulatý průměr 2,5 mm a vnitřní světlost 98mm

na převíjení: čtvercový 2x2mm a vnitřní světlost 63mm

100 Ulver Ulver | E-mail | 22. srpna 2008 v 11:41

pavel květon:

jestli budeš mít čas se do Compu stavit a ty řemínky tam budou a byl bys ochotnej je pro mně koupit určitě bychom se dohodli .Potřeboval bych od každáho 2ks na 11x to že nemaj trojúhelníkovej na motor se nedá nic dělat ,ale snad je seženu u nác, odpoledne se jedu podívat do města.

Zobrazit novější komentáře

Komentáře jsou uzavřeny.