Na setkání byly přehrávány několikaminutové části třech fonoamatérských záznamů klasické hudby.
1) Nejstarší nahrávka je z roku 1992 a záznam byl proveden na magnetofonu Tesla B73 rychlostí 19 cm/sec stereofonně pomocí dvojice mikrofonů Neuman CMV 563 s kardioidními kapslemi M7. V propojení na mgf. byl použit mikrofonní zesilovač s mikrofonními transformátory z důvodu desymetrizace propojení. Předmětem záznamu byl koncert symfonického orchestru , který se uskutečnil v chrámovém prostředí. Mikrofony byly umítěny ve vzdálenosti 4 metry před pultem dirigenta v uspořádání X/Y. Jako záznamový materiál byl použit MAXELL UD 25/120, magnetofon byl pro tento pásek předem seřízen.
2) Další nahrávkou je varhanní koncert z roku 1998, zaznamenaný DAT magnetofonem SONY DTC 670, připojeným na mixážní pult Tesla EMP 124. Mixážní pult bylo nutné použít z důvodu napojení 4 ks mikrofonů AKG C60 s kardioidními vložkami CK 28. Dva mikrofony byly jako středová dvojice na rampě o délce 4 metry, další dva mikrofony byly jako vykrývací umístěny na krajích. Rampa s mikrofony byla vytažena do výše středu varhanního nástroje ve vzdálenosti 1/3 délky vnitřního prostoru kostela.
3) Třetí nahrávka je záznam z koncertní síně. Použita byla dvojice mikrofonů SEENHEISER MKH 405 symetricky kabeláží připojena přímo na rekordér TASCAM DR-100. Mikrofonní dvojice v uspořádání X/Y byla umístěna ve vzdálenosti 3 metry od hudebního tělesa. Záznam byl proveden bez jakéhokoliv zásahu do dynamiky či frekvenčního průběhu.
Musím ještě podotknout, že veškeré záznamy byly provedeny s plným souhlasem interpretů a to jenom za účelem dokumentačním a archivačním, nikoliv komerčním.
Různé stroje zvukové a to točivé i netočivé a k tomu všemu jedna HiFi žena.