Zkus si někdy něco postavit s kvalitním operákem ... nevím, co to máš furt s tím syčením ?libor píše:Každej toho Luxmana nemá paneJinak samozřejmě to tyhle přechodový odpory mít může, ale pořád myslím, že to je lepší, než když tam syčí 10 operáků. Pokud už bych chtěl zasahovat korekcemi do nahrávky, mám tu 2x10 pásmový equalizér s destipásmovým spektrálním analyzérem.
Mimochodem, podobná krabička od Sonyho se vydražila za 3600,-což mi zase přijde šílený
![]()
Jak říkám, tři kila bych za to dal, neříkám, že to zrovna potřebuju, ale občas by se to hodilo...
BTW: Kde skončila ta tvá krabička? Doufám že ne jako ta třímotorová B116, to ti pořád nemůžu zapomenout...![]()


Asi někdy vezmeme na sraz nějakou techniku a uděláme pár jednoduchých poslechových testů s následným změřením ... Kolik si myslíš, že rozpoznáš S/N ? To si myslím, že starej SWITCH z kategorie

bude fungovat stylem MOŽNÁ PŘEPNU a JEŠTĚ SE ROZMYSLÍM, JESTLI VŠECHO NEBO JEN NĚCO ... bude větší pohroma

Nicméně z výsledku Aukra plyne, že laiků je mraky ... asi by měli vidět, jak "fungují" kvalitní přepínače z AKAI, REVOX apod. po 30 letech před prostříknutím (jde-li to) ... natož


Jinak koukám, že si na konci příspěvku brečíš do piva
