 
   
  
   
 No já se samozřejmě upsal - pochopitelně je to tak, jak píšete všichni - ani nevím, jak jsem mohl takovou krávovinu napsat. Ale když už je o tom řeč:TheLastUnicorn píše:Dle návodu k obsluze jsou skutečně hroty ocelové a ložiská safírové....nicméně převážení a hrkání opravdu gramofonu škodí.Mně se zase ten Dual po designový stránce samozřejmě až tak nelíbí, protože gramofony plastovýho zjevu moc nemusím...ale žádný šrot to určitě nebude.
 
  Hrajou si na cosi a pak jedou v plastech ...
  Hrajou si na cosi a pak jedou v plastech ...  
To je jen asi "ozdoba" - ničím to nehýbe ani tím nejde pohnout ...kemo87 píše:Můžu se zeptat na co je to štelování na vrchu toho Azuru? Díky.


To víš, kluci šikovný ... ale chodí jim to pěkně ...libor píše:Kdyby někoho zajímalo, co je v Cambridge Audio pod tím tajným měděným krytem s nápisem "Discrete Low Noise MC Input Stage" Tak je tam 14(!) tranzistorů, dvě LEDky, 5 odporů a kondík...

No jo, ale ten rozdíl už uslyší jen mládež do 30 let, co ? Zbytek nás starších už asi ne ...libor píše:No, já už delší dobu uvažuju, že zkusím postavit Actidamp mk IV v2. Vzhledem k tomu, jak hraje Actidamp mk II, tak ta mkIV by tenhle Cambridge mohla zašlapat do země. A za třetinovou cenu. Uvidím, někdy se do toho dám...

Proč ne. Akorát by to chtělo napsat proč - třeba o kolik má ten Actidamp vyšší rychlost přeběhu, a proč by měl být lepší, než Cambridge Audio. To by mělo nějakou vypovídací hodnotu, proč do toho jítlibor píše:No, já už delší dobu uvažuju, že zkusím postavit Actidamp mk IV v2. Vzhledem k tomu, jak hraje Actidamp mk II, tak ta mkIV by tenhle Cambridge mohla zašlapat do země. A za třetinovou cenu. Uvidím, někdy se do toho dám...
 Předpokládám, že zbytek aparatury bude mít nejméně takové, nebo lepší parametry. Pak by to mohlo být i slyšet.
  Předpokládám, že zbytek aparatury bude mít nejméně takové, nebo lepší parametry. Pak by to mohlo být i slyšet.   
 