Příspěvek
od Seiko » stř 20. lis 2013 14:00:19
S499.1023 píše:Ještě na Seika, jelikož má asi jako jediný z nás praktické zkušenosti v oblasti MC: Jaká by měla být výhoda MC low output přenosek?
Dost už k tomu napsal Petr, obecně se tvrdí, že čím lehčí chvějka s cívkama, tím přesnější přenos zaznamenaného zvuku z desky - čím méně závitů cívky, tím menší setrvačnost celého systému. Ale k tomu bych byl trochu rezervovaný, při tom, na jakých aparaturách posloucháme, je otázka, zda toto máme šanci poznat

V případě baráku na samotě, vybaveného kvalitní High-endovou aparaturou, by se dal udělat srovnávací test. Nejlépe v zimě, aby do toho nezpívali ptáci, někdy po půlnoci, aby nepřistávaly letadla na Ruzyni a pokud možno vypnout i vítr, aby nešuměl les

Jednu zkušenost mám - už jsem ji psal - Ortofon Jubilee se step-up trafem Ortofon Verto a zbytkem aparatury, co byl na srazu (teda - repro Revox Symbol B Mk III) dokáže přehrát vážnou muziku tak, že má člověk pocit, že je v koncertním sále. Akorát bigbít z téhle kombinace hraje divně. Když se na vážnou hudbu dala Denon DL-110, byl slyšet zřetelný rozdíl (k horšímu - ztráta hloubky prostoru, trochu ubylo dynamiky - ale samozřejmě, pořád to hrálo zatraceně dobře, vůbec nešlo srovnávat se zvukem při použití MM přenosky). Chtělo by to slyšet, stovka slov ten rozdíl nepopíše jasně.

Revox B791, B710 MkII, B750 MkII, B760, A77, B77, PR99 MkIII, Symbol B MkII, Luxman C-02, Pioneer PD-D6-J, Denon DVD-3910, Technics SL-1710 MkII, Dual CS 721, Nakamichi Dragon, Kenwood KX-1100HX, Dual C-844, Sony SL-HF 950, Jo, vintage...