


BTW: Tlačítko "upravit" mizí po cca 15 minutách od napsání příspěvku.
Díky za upozornění. Už by to mělo být OK.libor píše:BTW: Tlačítko "upravit" mizí po cca 15 minutách od napsání příspěvku.
To je právě na delší debatu. Chvění u motoru dělá rotor. Čím víc pólů, tím pravidelnější chod atd. u direct-drive ten rotor ale neváží pár gramů až dekagramů, ale váží třeba tři kila, i více - podle váhy talíře. A kde je ta hranice, kdy začne direct-drive být hlučnější, než belt-drive? Samozřejmě je to dáno upevněním motorku, tuhostí řemínku, otáčkami atd. Vezmeš Thorense na sraz, na prohlídnutí jak je to konstrukčně uděláno? Odpružené rameno s talířem má i NC470 a není to žádná hitparáda teda... (samozřejmě je jasné, že Thorens a NC470 jsou opačné konce řady...)S499.1023 píše:No právě.
To je Libore nesmysl. Zkreslení není jen u středu desky - to záleží na tom, jak nastavíš raménko s vložkou a celou geometrii. Když je to udělané optimálně, tak k nulové chybě snímacího úhlu dojde ve dvou bodech průchodu deskou a chyby se rozdělí na část pod osou (- odchylka) a část nad osou (+ odchylka). Dá se to i teoreticky a přesně spočítat, když spočítáš průběh chyby v závislosti na poloze vložky na desce a pak vyšetříš pomocí diferenciálního počtu tzv. extrém funkce.libor píše:Nevím jestli se můžu zeptat, aby mě někteří neosočili z toho že jsem rejpavej - protože to není vůbec pravda, ale zeptám se - co zkreslení u středu desky dané špatným úhlem přenosky k tečně - to nechceš do budoucna řešit?