Zkus si někdy něco postavit s kvalitním operákem ... nevím, co to máš furt s tím syčením ? jak může šikovnej kluk jako Ty napsat takovou ...libor píše:Každej toho Luxmana nemá pane Jinak samozřejmě to tyhle přechodový odpory mít může, ale pořád myslím, že to je lepší, než když tam syčí 10 operáků. Pokud už bych chtěl zasahovat korekcemi do nahrávky, mám tu 2x10 pásmový equalizér s destipásmovým spektrálním analyzérem.
Mimochodem, podobná krabička od Sonyho se vydražila za 3600,- což mi zase přijde šílený
Jak říkám, tři kila bych za to dal, neříkám, že to zrovna potřebuju, ale občas by se to hodilo...
BTW: Kde skončila ta tvá krabička? Doufám že ne jako ta třímotorová B116, to ti pořád nemůžu zapomenout...
Asi někdy vezmeme na sraz nějakou techniku a uděláme pár jednoduchých poslechových testů s následným změřením ... Kolik si myslíš, že rozpoznáš S/N ? To si myslím, že starej SWITCH z kategorie , který
bude fungovat stylem MOŽNÁ PŘEPNU a JEŠTĚ SE ROZMYSLÍM, JESTLI VŠECHO NEBO JEN NĚCO ... bude větší pohroma
Nicméně z výsledku Aukra plyne, že laiků je mraky ... asi by měli vidět, jak "fungují" kvalitní přepínače z AKAI, REVOX apod. po 30 letech před prostříknutím (jde-li to) ... natož od té šílené firmy
Jinak koukám, že si na konci příspěvku brečíš do piva